علامت تبر در گنجیابی بیان کننده چیست

از نشانه هایی است که که کمتر از آن استفاده شده است و اکثرا راهن از این نشانه استفاده می کردند.آن چیزی که باید در تبر دقت شود، این است که نوک قسمت پشتش درست شده یا نه. اگر نوک پشتش درست شده باشد، دو و سه باید مقایسه شوند و در جهت متفاوت به درختان قدیمی دقت شود.



نشان تکمیل کننده به احتمال زیاد درخت خواهد بود.

اگر درخت هم وجود نداشته باشد می توان از محاسبات ریاضی استفاده کرد. درازای تبر اندازه گیری شده است در جهتی که داده، به همان اندازه ی درازا به متر باید حرکت کرد و به موقعیت زمین نیز باید دقت کرد.
اگر تبر به همراه انسان و یا هر نشان دیگری باشد، باز هم بنا به افسانه یونان به موجوداتی مربوط می شود که قسمت بالای بدنشان انسان و پایین آن اسب می باشد.

معنی و مفهوم تبر در گنجیابی



نظر دیگر: بر روی یک سنگ ثابت که یک قبری را نشان می دهد را می بینیم. ستاره ها می تواند می تواند نشان رتبه و یا یک ایالت باشد.
در افسانه یونان نماد هفاسیتوس (خدای فلز کاری) می باشد.

چون یک ابزار جنگی می باشد که در تمامی دوره ها از آن استفاده شده است و در خیلی از ساختمانها به عنوان اشیای زینتی استفاده شده است.
اگر تبر دو دهنه باشد، سکه های نقره ۱۴ تا ۱۶ گرمی را می بینیم.


ارزان

اگر روی سنگ ثابت و در کنارش نقش های دیگر هم باشد؛ نشانه این است که مزار وجود دارد. در اطرافش باید جستجوی دقیقی انجام شود، قبر یک فرد معتبر می باشد. درونش می تون نقش و نگار موزاییکی دید اگر موزاییک ۱یا۲ متر مربع باشد در این صورت مزاری موزاییکی است.



برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .


حرفه ای حفره یاب انتنی تصویری09909061300 ,استفاده ,نشان ,باشد، , ,افسانه یونان ,پشتش درست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال رایگان ، دانلود آهنگ جدید پرسش مهر 98-99 | ارائه انواع مقاله و داستان و انشا و سایر آثار دانلود رایگان مجله تفریحی عصرناز آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی مدارهای التریکی