نماینده گرمسار: بیمه نیازمند راهکار دائمی است


موضوع بیمه تکمیلی از اختیارات دولت است و دولت هم آن را اصلاح کرده است و ما هم این موضوع را به جد دنبال می کنیم که ان شاالله دولت بتواند بیمه تکمیلی را مدیریت کند تا آسیبی به جانبازان و ایثارگران نرسد.

غلامرضا کاتب نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع بیمه تکمیلی در لایحه بودجه سال 98 لحاظ شده است متذکر شد: نیازی به گنجانده شدن آن در لایحه بودجه سال آینده نیست اما نیاز است که تاکید کنیم که دولت حتما با یک راهکار دائمی این معضل را برطرف کند؛ چرا که بودجه فقط متعلق به یک سال کشور است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث این است که فشار بیاوریم که دولت موضوع بیمه تکمیلی را همین امسال و تا قبل از تصویب لایحه بودجه برای جامعه ایثارگری اجرایی کند.


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد بیمه ,دولت ,بودجه ,تکمیلی ,گرمسار ,لایحه ,بیمه تکمیلی ,نماینده گرمسار ,لایحه بودجه ,موضوع بیمه ,مجلس شورای ,مجلس شورای اسلامی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پانیا98 دانلود رایگان فیلم و سریال doctorattar iliya9090 دانلود فایل تفریحی,تخصصی,دانلود,سرگرمی,عکس,اس ام اس,انجمن فعال,آموزش 0000000 اندروید پرو | گلچینی از بهترین های اندروید اخبار و اطلاعات به روز رسانی مسکن