مهندس طاهری در نشست مطبوعاتی از تصویب و ابلاغ بخش جدید جوقین شهرستان شهریار توسط هیئت دولت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در اولین نشست از سلسله نشست های مطبوعاتی تدبیر دولت، امید ملت از تصویب و ابلاغ بخش جدید جوقین شهرستان شهریار توسط هیئت دولت خبر داد.
بنا بر این گزارش فرماندار شهرستان شهریار با اعلام این خبر گفت: بخش جدید با نام جوقین در هیات دولت مطرح و تصویب شده است و به وزارت کشور نیز ابلاغ شده و متتظر ابلاغ به استانداری و نهایتا فرمانداری هستیم.
مهندس طاهری درخصوص حدود جغرافیایی این بخش اظهار داشت: بخش جوقین به مرکزیت وحیدیه و با توابع دهستان فردوسیه و شهر فردوسیه ابلاغ شده که این اتفاق خوب را به مردم تبریک میگویم چرا که واقعا مورد نیاز شهرستان بود هرچند بخش جدید دیگری با مرکزیت باغستان نیز مورد نیاز است و استارت کار آن نیز زده شده است و باید مسیر قانونی اش طی شود.

خبرگزاری وحیدیه نگار شهرستان ,ابلاغ ,شهریار ,جوقین ,دولت ,جدید ,شهرستان شهریار ,توسط هیئت ,هیئت دولت ,مهندس طاهری ,شهریار توسط ,جوقین شهرستان شهریار ,فرماندار شهرست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل edexessay دانلود فایل های کمیاب funh (سایت تفریحی سرگرمی و دانلود) مهندس محسن عمادی الله یاری وبلاگ تخصصی تکنولوژی و موبایل ایران و جهان آرلیس عرفان هاي كاذب بازی3بازی|دانلود بازی اندروید