زایمان طبیعی دارای دو تعریف مختلف است. به طور معمول، انجام زایمان از طریق واژن و بدون انجام جراحی سزارین به عنوان زایمان طبیعی شناخته می‌شود. اما امروزه تعریف جدیدی از زایمان طبیعی وجود دارد و آن به معنای انجام زایمان بدون استفاده از دارو یا هیچ مداخله‌ی پزشکی برای کمک به تسریع روند زایمان و به دنیا آمدن کودک است. این تمایز و تفاوتی که در نحوه‌ی انجام زایمان وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در طرح‌ریزی برنامه‌ی زایمان شما داشته باشد. بسیار مهم است که بدانید چه گزینه‌هایی در پیش رو دارید و این که چه زمان ممکن است برای اطمینان از زایمان بی خطر به دارو نیاز داشته باشید تا فرزند شما بدون هیچ عوراضی پا به این دنیا بگذارد.

مزایای زایمان طبیعی

مزایای انجام زایمان طبیعی عبارتند از:

اغلب تکنیک‌های زایمان طبیعی، غیرتهاجمی هستند و بنابراین احتمال بروز آسیب و عوارض جانبی هم برای مادر و هم برای کودک کمتر است.

• بسیاری از ن در حین زایمان احساس بسیار نیرومندی از توانمندی برای مبارزه و دستیابی به هدف را حس می‌کنند و بعد از اتمام زایمان احساس خواهند کرد که با تلاش به خواسته خود رسیده‌اند. به خاطر وجود همین احساس مثبت، با وجود درد شدید زایمان، بسیاری از نی که زایمان طبیعی را تجربه کرده‌اند اظهار می‌کنند که در صورت بارداری مجدد نیز دوباره همین روش زایمان را انتخاب خواهند کرد. بسیاری از ن به خاطر حس مسئولیتی که دارند، درد را کمتر احساس می‌کنند.

• از هیچ بیحسی یا روش جایگزینی برای حالت طبیعی زایمان استفاده نمی‌شود. بیمار می‌تواند در حین زایمان به دلخواه خود تکان بخورد و بدن خود را در موقعیتی قرار دهد که در آن بیشتر احساس راحتی می‌کند. همینطور، مادر می‌تواند در روند زایمان نقش داشته باشد و زمانی که باید کودک را به بیرون از بدن خود فشار دهد، این کار را انجام دهد.

 

ادامه مطلب در سایت مدیکال آنلاین

ادامه مطلب در سایت وین تاپ وان


لوتوس زایمان ,طبیعی ,انجام ,وجود ,می‌کنند ,بسیاری ,زایمان طبیعی ,انجام زایمان ,زایمان احساس ,ادامه مطلب ,روند زایمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نشاط در مدرسه پادا بی‌ در و پیکر آینده ی وحشی الکترونیک گروه تولیدی و فروشگاه ماه الکتریک OnMyOwn بترا هر چی که بخوای