جوهر سابلیمیشن کیان

نوع جوهر: سابلیمیشن حجم جوهر: یک لیتر دستگاه های سازگار: مناسب برای دستگاه های سازگار با جوهر سابلیمیشن اپسون

معرفی و بررسی جوهر سابلیمیشن Kiian

همان طور که می دانید یکی از مهمترین مواد مصرفی انواع مختلف چاپگر، جوهر شارژ است. در حال حاضر انواع زیادی از جوهر شارژ در بازار موجود است که هر یک با دستگاه های خاصی سازگار هستند.

هنگام و استفاده از جوهر شارژ باید عوامل مختلفی را از جمله کیفیت ساخت و مرغوبیت آن در نظر داشت.

جوهر شارژ KIIAN یکی از محصولات حرفه ای شرکت کیان ایتالیا می باشد.

معرفی و بررسی جوهر سابلیمیشن Kiian

در ادامه با ما همراه باشید تا نکات بیشتری را برای معرفی و بررسی جوهر سابلیمیشن Kiian بیان کنیم.

جوهر سابلیمیشن کیان برای استفاده در تمام دستگاه های چاپ که با جوهر سابلیمیشن اپسون سازگار هستند، مناسب می باشد.

این جوهر شارژ لیتری، ثبات رنگ بالایی خصوصا در مقابل نور شدید دارد. به همین دلیل برای استفاده در فضاهایی که پارچه در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار دارد انتخاب بسیار ایده آلی است.

جوهر سابلیمیشن کیان Kiian Sublimation

جوهر شارژ سابلیمیشن کیفیت بسیار بالایی دارد و موجب عمر دستگاه چاپ خواهد شد.

استفاده از جوهر شارژ KIIAN از گرفتگی نازل هد جلوگیری می کند و هزینه های تعمیر و نگه داری دستگاه را کاهش می دهد.

از دیگر ویژگی های جوهر سابلیمیشن کیان Kiian sublimation، می توانیم به عرضه دائمی در بازار، کیفیت ثابت و پایدار و غلظت استاندارد و به صرفه اشاره نماییم.

جوهر شارژ کیان از نوع جوهر سابلیمیشن است و امکان چاپ بر روی کاغذ حرارتی یا ترانسفر و همچنین چاپ مستقیم بر روی پارچه را فراهم می نماید.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که در میان مدل های متنوع جوهر شارژ در بازار، جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن KIIAN با قیمت مناسبی عرضه می شود و آن با توجه به ویژگی های ذکر شده، مقرون به صرفه است.

جوهر سابلیمیشن کیان Kiian Sublimation

جوهر شارژ سابلیمیشن KIIAN

چنانچه قصد جوهر شارژ سابلیمیشن KIIAN را دارید باید بگوییم که این محصول از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و کمترین میزان آسیب های تنفسی را به همراه خواهد داشت.

به دلیل خلوص بالای رنگ پس از چاپ، طرح ایجاد شده کیفیت و شفافیت بالایی خواهد داشت.

شما می توانید برای دریافت قیمت و مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) وجوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد این شرکت در ارتباط باشید.


ایده برتر پارسیان جوهر ,شارژ ,سابلیمیشن ,kiian ,کیان ,دستگاه ,جوهر شارژ ,جوهر سابلیمیشن ,سابلیمیشن kiian ,سابلیمیشن کیان ,ایده برتر ,شارژ سابلیمیشن kiian ,کیان kiian sublimation منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوازم آرایش ارزان طراحی سئو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پیفبا آسمونی ها پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بهیاران چت|مشهد چت|مشتی چت|شرق چت دانستنی های پلاستیک خانه آرا