در ایا طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان واقعیت دارد؟ خبرهای زیادی در تویتر پخش شده است که رامبد از نگار جواهریان طلاق گرفته است ….

به گزارش سایت دلنا خبر پخش شده در تویتر واقعیت  ندارد و کذب می باشد البته تا الان رامبد واکنش نشون نداده است

ایا طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان واقعیت دارد؟

ایا طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان واقعیت دارد؟

بیوگرافی رامبد جوان

رامـبد جوان (نام کامل : رامـبد جوان تبریزی) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و مجری، متولد اول دی ماه سال پنجاه (۱۳۵۰/۱۰/۱) در تهران می باشد. خانواده‌ او سنتی و با اصالت آذری بود؛

رامـبد جوان کار هنری را با تئاتر آغاز کرده و در ادامه با تلویزیون و سینما پیش رفت. حضور کوتاه او در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی بسیار پرطرفدار همسران، باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز شد. شایان ذکر است که وی عمدتاً به نقش های طنز علاقه مند بوده و اکثر نقش های او کاراکتری شاد دارد. کار اجرا و تهیه کنندگی برنامه شاد و بسیار پرطرفدار خندوانه که همینک نیز از شبکه نسیم در حال پخش می باشد، جدیدترین فعالیت وی می باشد. در ادامه ضمن نگاهی به فعالیت هنری این بازیگر و مجری توانا، جدیدترین عکس های او را نیز ملاحظه فرمایید.

ماجرای ازدواج متعدد رامبد جوان

ازدواج رامـبد جوان با ماندانا روحی : رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامـبد جوان و ماندانا روحی این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

ازدواج رامـبد جوان و سحر دولتشاهی : چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد. اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامـبد جوان چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.پس از آن رامـبد جوان و سحر دولتشاهی با هم ازدواج می کنند