موضوع و بحث داغ این روزها طولانی ترین شب سال، یعنی شب یلدا است. تنها چند روز تا شب یلدا باقی مانده است و اگر برای دکوراسیون این شب به یاد ماندنی فکری نکرده اید این مطلب برای شما است. شب یلدا و جشن یلدا از عیدهای بسیار مهم ایرانیان است. این آیین باستانی به ما نشان می دهد دقیقه های در کنار هم بودن چقدر مهم هستند. اما این دقیقه ها را می توانید به زیبایی به زیباترین دقایق خانه نیز تبدیل کنید. اگر تا این لحظه نتوانستید برای شب یلدا دکوراسیون خود را آماده کنید، می توانید در مطلب « دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا » همراه ما باشید.

دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا

با چیدن دکوراسیون یلدا به روشی بسیار آسان هم از مهمانان خود در خانه ای زیبا پذیرایی می کنید هم خاطره ای دلنشین در ذهن مهمانان خود ثبت می کنید. اما چطور می توان دکوراسیونی سریع و جذاب برای شب یلدا داشت؟ در ادامه مطلب با چند روش ساده به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی با انار، ظروف عادی، شمع و گل می توانید فضای خانه را یلدایی کنید.

سبد گل یلدایی

یکی از را های به وجود آوردن حس یلدایی درست کردن سبد گل های مختلف با نمادهای یلدا مانند انار می باشد. در تصاویر زیر چند ایده ی سبد گل یلدایی را می بینید که به زیبایی با چند گل تزیین شده‌اند. برای درست کردن ظرف این سبد گل می توانید از قوطی های مختلفی که برای نگهداری خوراکی در خانه هستند، استفاده کنید.



گروه صنعتی لابل یلدا ,دکوراسیون ,لحظه ,یلدایی ,توانید ,خانه ,دکوراسیون لحظه ,لحظه آخری ,درست کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اتد پلاس کار و فناوری دبیرستان دخترانه فروزنده لبنیاتی مناف زاده بیرق دختر زیبای خدا شـــــوکـــــا 09197977577 | فروش فلزیاب ایگل پی 1 | Eagle p1 سرزمین تیزهوش ها