دیتا پروژکتور Nebula Capsule

تکنولوژی ساخت: DLP وضوح تصویر: 480*854 شدت روشنایی: 100 انسی لومنز نسبت کنتراست تصویر: 3500:1

معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

ویدئو پروژکتور مدل Nebula Capsule ساخت شرکت انکر بی شک یکی از مدل های هوشمند با طراحی بسیار زیبا از ویدئو پروژکتورها محسوب می شود و قابلیت های بسیار زیادی دارد.

این پروژکتور کوچک تنها 50 گرم وزن دارد و با ابعاد کوچکی که دارد در گروه ویدئوپروژکتور های قابل حمل قرار می گیرد.

معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

در ادامه معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule باید گفت که این دیتا ویدئو پروژکتور از فناوری DLP برای پخش استفاده می کند.

با داشتن یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای A7 که با رم 1 گیگابایتی همراهی می‌شود، دیتا ویدئو پروژکتور  Nebula Capsule این امکان را برای کاربر فراهم می کند که بدون هیچ‌گونه مکثی فایل‌های خود را پخش کند.

قابلیت ها و ویژگی های دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

ویدئو پروژکتور نیبولا برای استفاده با تلفن های هوشمند، تبلت ها و کنسول های بازی ایده آل می باشد. لامپ ویدئو پروژکتور دارای عمری برابر با 30000 ساعت می باشد.

پروژکتور کپسولی نیبولا دارای یک باتری 5،200 میلی آمپر است که برق دستگاه را به مدت چهار ساعت تامین می کند.

قابلیت ها و ویژگی های دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

در ادامه قابلیت ها و ویژگی های دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule باید بگوییم بزرگنمایی این دیتا ویدئو از 20 تا 100 اینچ می باشد. همچنین فاصله مناسب برای دیتا ویدئو پروژکتور Nebula Capsule بین  0.6 تا 3 متر می باشد.

شاید این وضوح از تصویر راضی کننده نباشد اما اگر Nebula Capsule در فاصله نزدیکتری از پرده نمایش قرار داده شود می تواند تصاویری با وضوح بیشتر و رنگ هایی شاداب تر ارائه دهد.

دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

در حالی که دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا  Nebula Capsule برای استفاده از برنامه های اندروید ساخته شده است، استفاده بسیاری از کاربران را از این ویدئوپروژکتور قابل حمل با کمک پورت HDMI آسان می کند.

از برجسته ترین نقاط قوت پروژکتور انکر مدل Nebula Capsule این است که نیمه‌ی پایینی این دستگاه مجهز به اسپیکر Omni-Directional است یعنی همه‌جانبه بوده و صدا را در تمامی جهات پخش می کند.

بلندی صدای این اسپیکر به نسبت ابعاد کوچک Nebula Capsule از دیگر نقاط قوت آن است البته از نظر کیفیت صدا در حد متوسط قرار دارد.

دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول این است که دارای قابلیت اتصال به شبکه و بلوتوث است و  با متصل شدن به آن به عنوان یک اسپیکر قابل حمل عمل می کند.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و ویدئو پروژکتور Nebula Capsule با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

برای دریافت قیمت و ویدئو پروژکتور Nebula Capsule می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule


ایده برتر پارسیان پروژکتور ,capsule ,ویدئو ,nebula ,دیتا ,نیبولا ,nebula capsule ,ویدئو پروژکتور ,دیتا ویدئو ,پروژکتور جیبی ,نیبولا nebula ,دیتا ویدئو پروژکتور ,پروژکتور nebula capsule منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده سنتر دانلود | دانلود آهنگ و فیلم nytimea آسیا چت | چت روم فارسی عــلــــــی شـاهکــــار عکس کده - سایت تفریحی سرگرمی آموزش برنامه نویسی ~ Together With Pandas ~