قیمت قفل دیجیتال شرکت کارن

گروه بازرگانی کارن به عنوان تنها نمایندگی رسمی و انحصاری قفل های دیجیتال اروپایی- آمریکایی YALE (یال) و زیر مجموعه کمپانی ASSA ABLOY (اسا ابلوی) سوئد در ایران و همچنین به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال کره ای در ایران بـا ۱۱ سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی، با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل های دیجیتـال و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

ارائه راهکارهای مختلف این شرکت بنا به شرایط و خواسته های مشتریان محترم و همچنین تبیین روند انجام کار و مشاوره قبل از انجام پروژه از وظایف این شرکت می باشد. ارائه بهترین کیفیت و کامل ترین خدمات پس از ، مناسب ترین و بهترین قیمت قفل دیجیتال و همچنین رسیدن به بالاترین رضایتمندی مشتریان، سرلوحه رفتار و عمل تک تک کارکنان شرکت کارن می باشد.

با توجه به محدوده ی کاری شرکت کارن و وارد نمودن قفل های متنوع با برندهای متفاوت، تنوع قیمت قفل دیجیتال شرکت کارن بسیار زیاد بوده به طوری که از هر قشری از جامعه توانایی قفل های این شرکت را دارا می باشد. امنیت و آسایش منازل تمام ایرانیان عزیز تنها آرزو و دغدغه شرکت کارن می باشد. شرکت کارن بر این اصل استوار است که ارائه خدمات با قیمت مناسب باعث می شود تا این محصولات برای تمامی مردم در جای جای ایران امکان پذیر شده و دغدغه مردم بابت امنیت خانه هایشان برای همیشه از بین برود.

این شرکت آرزو دارد تمام مردم ایران به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا که قفل دیجیتال تنها یک مورد از آن می باشد، دسترسی کامل داشته تا با خیالی آسوده و با حداکثر امنیت در کنار خانواده خود با آسایش و راحتی زندگی نمایند. امید است با عنایت به پیشینه روشن و لطف مردم و مشتریان محترم بتوانیم نام نیک از خود به جا گذاشته و همیشه همراه با مشتریان محترم باقی مانده تا بتوانیم گوشه ای از مسائل را حل نموده و راهکارهایی ارائه دهیم تا بهترین، مطمئن ترین و به صرفه ترین تصمیم گیری صورت پذیرد.

جهت اطلاع از قیمت قفل دیجیتال کارن با ما تماس بگیرید

تلفن دفتر مرکزی گروه بازرگانی کارن: ۲-۸۸۲۰۲۵۶۱

تلفن شبانه روزی: ۰۹۳۷۲۲۷۶۰۱۴

سایت : https://karenddl.com


karenddl شرکت ,کارن ,دیجیتال ,قیمت ,ارائه ,مردم ,شرکت کارن ,مشتریان محترم ,دیجیتال شرکت ,بازرگانی کارن ,گروه بازرگانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کنکورفا علقمه D@rknight عکس های زیبا کیمیا کتاب خندونک بک لینک حرفه ای سنگ کلیه همه چیز در مورد کفش چرم