معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حل مشکل بیمه تکمیلی جانبازان شاغل تا یک ماه آینده 

مشکل بیمه تکمیلی جانبازان شاغل در تمام دستگاه‌ها تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز گفت: سه سال گذشته مصوب شد که بیمه تکمیلی جانبازان شاغل بر عهده بنیاد شهید باشد و بودجه آن از سوی دستگاه های مربوطه تامین شود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی افزود: سه سال این بیمه را بنیاد شهید پرداخت کرد و متاسفانه به دلیل اینکه برخی دستگاه ها اعتبار لازم را برای بیمه کارکنان جانباز خود تامین نکردند بنیاد شهید با مشکل روبرو شد.

وی گفت: هم اکنون یک میلیون و 150هزار نفر از سوی بنیاد شهید تحت پوشش بیمه تمکیلی قرار دارند و باتوجه به مشکلات، تامین اعتبار بیمه 850هزار نفر از جانبازان شاغل در دستگاه های اجرایی برای بنیاد شهید سخت است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در جلسه هیات دولت و با موافقت وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی مقرر شد بیمه تکمیلی جانبازان شاغل به عهده خود دستگاه ها سپرده شود.

حجت الاسلام شهیدی از جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش که بیشترین تعداد جانباز را دارند و تمام وزارتخانه ها و دستگاه ها خواست تا از بیمه ای که با بنیاد شهید قرارداد دارد استفاده کنند


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد بیمه ,بنیاد ,شهید ,جانبازان ,دستگاه ,شاغل ,بنیاد شهید ,جانبازان شاغل ,تکمیلی جانبازان ,بیمه تکمیلی ,رییس بنیاد ,بیمه تکمیلی جانبازان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلودستان دریچه منهول لپ فروش عمده شانه ضد شپش لیندانیت Amirdownload-امیردانلود صورت معاملات فصلی