پرسش اصلی :

روش های پیدایش سنگ شجر چیست؟

 

بیان مسأله ( مقدمه، تشریح ابعاد، حدود مسأله، معرفی دقیق مسأله، بیان جنبه های مجهول و مبهم و متغیرهای مربوط به پرسش های تحقیق، منظور تحقیق ) :

در تمام دنیا، گوهر سنگهای ارزشمند دارای شناسنامه می باشند که در این شناسنامه تمامی اطلاعات مربوط به سنگ مورد نظر آمده است. این شناسنامه ها معمولا از استانداردهایی تبعیت میکنند که کمپانیهای مختلف، این استانداردها را به نگارش در آورده و براساس آنها به گوهر سنگها شناسنامه میدهند. در این میان، سنگهای خاص از لحاظ کیفیت سنگ وکیفیت تراش که در این کمپانیها مورد تایید قرار میگیرند به برندهای معتبر و معروف تبدیل میشوند. این موارد همگی، مستلزم زیر ساختارهایی درست در این زمینه هستند. فیروزه شجر نیز به عنوان یکی از برترین سنگهای جهان باید به خوبی شناخته شود. در ابتدا باید بتوان به شناخت فیزیکی و شیمایی از فیروزه شجر پرداخت تا اصل و غیر اصل آن از همدیگر شناخته شوند. از روشهای سنتی تا روشها و دستگاه  های جدید می تان در این رابطه استفاده نمود.


پروژه های دانشجویی | پروژه برنامه نویسی | مقاله | کارآفرینی شناسنامه ,سنگهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شایان کرامت دانلود آهنگ جدید Haisleyotpt7 WebSite کسب درآمد اینترنتی مجله زیبایی حکاکی لیزری - تولید و حکاکی لیزری پلاک سررسید اکسر موزیک - Xer Music مدل های کاغذ دیواری فروش و پشتيباني تعمير دستگاهي پزشكي