شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد که در حین پیپ کشیدن ، فندک و یا کبریت شما تمام شود و یا در جمعی حضور داشته باشید و بنا بر دلایلی نخواهید و یا نتوانید از کبریت و فندک استفاده کنید و یا بدلیل شرایط جوی قادر به استفاده از شعله نباشید و یا !

در چنین شرایطی چطور باید پیپ خود را روشن نگه داریم و از کشیدن آن لذت ببریم !؟
راه حل استفاده از انگشتان دست است !
احتمالا در فیلم های قدیمی و یا در بین پدران و پدر بزرگ های خود دیده اید که در هنگام پیپ کشیدن انگشت خود را بر روی دهانه پیپ قرا میدهند !
با این کار بدون استفاده از شعله میتوانستند توتون پیپ خود را شعله ور کنند .
اما چگونه !؟
با قرا دادن انگشتان خود ، انگشت شصت و یا دو انگشت اشاره و میانی بر روی دهانه پیپ و کام گرفتن  ، باعث شعله ور شدن توتون خواهید شد .
این کار باعث می شود فشار هوای ورودی به درون پیپ و توتون در حال سوختن افزایش پیدا کند ، هوا در قسمت بالای کاسه پیپ زیر انگشتان شما و بالای سطح توتون متراکم شود و باعث بالا رفتن درجه حرارت و شعله ور شدن مجدد توتون در حال خاموشی گردد .
همانطور که قبلا گفته شده بود از این روش در پیپ کشیدن آرام و یا Slow Smokimg نیز استفاده می شود برای روشن نگه داشتن توتون با کنترل بیشتر و برای زمان بیشتر .
پس بر خلاف باور خیلی از دوستان قرار دادن انگشت بر روی دهانه پیپ نه تنها باعث خاموش شدن آن نمی شود بلکه اگر به روش صحیح انجام گیرد باعث شعله ور شدن مجدد توتون خواهد شد .



پیپ ، توتون پـیـپ (خـریـد پـیـپ دسـت سـاز) توتون ,شعله ,استفاده ,باعث ,انگشت ,کشیدن ,مجدد توتون ,باعث شعله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی و سرگرمی تاپ ناز دکور y45yearsw ..... Microbleyding وینگاردیم له ویوسا جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی Rose Gold Shine Ariyan Holding