بهترين كد تخفيف‌ها در تخفيفان يافت می‌شود. يكی از آنها كد تخفيف فيلميو است.

فيليمو مانند يك " گاه محصولات صوتی و تصويری سينمای خانگی" شما را با چند كليك به سادگی به دنيايی از فيلم ها و سريال های قديمی، جديد، ايرانی و خارجی متصل می‌كند. 
شما به راحتی می‌توانيد فيلم های مورد علاقه خود را با استفاده از فيليمو بر روی تلفن همراه ، رايانه شخصی و تبلت داشته باشيد و از آن لذت ببريد. كليه فيلم‌ها و سريال‌های شبكه خانگی در فيلمو از تكنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اينترنت بهره می‌برند و همه كاربران با سرعت‌های مختلف می‌توانند از امكانات سايت استفاده كنند. 
با توجه به نياز اين خدمت در كشور، طيف گسترده‌ای از فيلم های سينمايی ايران و جهان بر بستر فيليمو موجود بوده و اين منبع به طور مداوم در حال گسترش است. 
در فيليمو بنابر مذاكرات و تفاهم‌های صورت گرفته با تامين كنندگان محتوا، تمامی حقوق مرتبط با نشر (Copyright) رعايت شده و شما می‌توانيد به راحتی و با خيالی آسوده به تماشای محتوای موجود بپردازيد. فيليمو دارای مجوز سند (سامانه نمايش درخواستی) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي می‌باشد. 
براي دريافت كد تخفيف فيليمو می‌توانيد به سايت تخفيف گروهی تخفيفان مراجعه كنيد. همچنين آنجا می‌توانيد كد تخفيف باميلو و كد تخفيف اسنپ فود را نيز بگيريد.


سرگرمی فيليمو ,تخفيف ,می‌توانيد ,فيلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلامت الان بخر تحویل بگیر تور لحظه آخری - تور مالزی | فلات پارس nt4 shahrpetblog هر چی که بخوای خرید اینترنتی