تعبیر خواب آشپزی

تعبیر خواب آشپزی

تعبیر دیدن آشپزی کردن و پختن مرغ و گوشت یا دیدن شخص مرده ای که آشپزی می کند و درست کردن انواع غذا از قبیل آش و کباب می تواند از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب آشپزی باشد.

برای همین امروز در سایت پارلین کامل ترین تعبیر خواب گردو را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر آشپزی در خواب

خواب آشپزی از نمونه خواب هایی است که معبرین تعبیرهای گوناگونی برای آن گفته اند. در حالت کلی دیدن آشپزی در خواب ، علامت داشتن اوقات شیرین و مهمانی های شاد است.

اگر در خواب مشاهده کنید که در حال پختن غذایی خوشمزه هستید نشانگر این است که از پادشاهی به شما خیر ومنفعت می رسد و اگر آن غذای پخته بد مزه باشد و طمع خوبی نداشته باشد بیانگر این است که از شخصی به شما ضرر و زیان خواهد رسید.

تعبیر پختن گوشت در خواب

اگر در خواب مشاهده کنید که آشپز شده اید و در حال پختن گوشت هستید لحظات خوب و شادی در انتظار شماست.

اما اگر گوشتی در حال پختن ببینید نشانگر آن است که توقعتان نسبت به اطرافیانتان بیشتر خواهد شد و خود خواه خواهید شد.

تعبیر خواب کباب کردن

اگر در خواب مشاهده کنید که برای کباب کردن چیزی آتش روشن کرده وسپس آن را خورده اید، به همان اندازه ناراحتی وغم واندوه به رزق و روزیتان افزوده خواهد شد.

تعبیر خواب پختن برنج

در حالت کلی دیدن برنج پخته در خواب نشانگر براورده شدن آرزوها از جنبه مالی است واگر ببینید در حال خوردن برنج پخته هستید، خیر و نیکی و نعمت های فراوان به شما می رسد.

تعبیر خواب آش پختن

اگر در خواب مشاهده کنید که در حال پختن آش هستید بیانگر این است که شما رویا وهدفی در ذهن خود دارید که باید برای رسیدن به آن، تلاش و کوشش کنید.

تعبیر خواب اخراج کردن آشپز

اگر در خواب مشاهده کردید که آشپزی را اخراج می کنید نشانگر این است که مال و ثروت شما یده خواهد شد.


سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی خواب ,تعبیر ,آشپزی ,پختن ,مشاهده ,نشانگر ,تعبیر خواب ,خواب مشاهده ,مشاهده کنید ,خواب آشپزی ,کباب کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دلتنگ فرج یار Remirxovbl86 News ginseng طراحی وب سایت اجناس فوق العاده ستار سئو لاغری و رژیم