بن سلمان بدون سخنرانی اجلاس را ترک کرد

  • بن سلمان بدون سخنرانی اجلاس را ترک کرد

    خبرگزاری فارس: «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در حالی که قرار بود در اجلاس سرمایه‌گذاری «داووس صحرا» به سخنرانی بپردازد، هتل «ریتز - کارلتون» ریاض را ترک کرد.

    اجلاس «داووس صحرا» که امروز کار خود را آغاز کرد؛ بازتاب آمال و آرزوهای ولی‌عهد جوان برای اجرای برنامه‌هایش بود؛ اما فضای سنگین اجلاس موجب شد وی بدون سخنرانی محل را ترک کند.

    بن سلمان بدون سخنرانی اجلاس را ترک کرد

    این اجلاس با هدف جذب سرمایه‌گذاری‌ها برای نیل به چشم‌انداز 2030 ولی‌عهد جوان تشکیل شده اما از بخت بد وی، قتل جمال خاشقچی رومه‌نگار منتقد سعودی در استانبول به شدت بر آن سایه افکنده است؛ به طوریکه بیش از 62 فرد و نهاد و رسانه خبری این نشست را تحریم کرده و از حضور در آن خودداری کرده‌اند؛ از جمله وزیر دارایی فرانسه و انگلیس و رئیس بانک جهانی و رئیس صندوق بین‌المللی پول.

    بن سلمان بدون سخنرانی اجلاس را ترک کرد

    از سوی دیگر آغاز به کار اجلاس داووس صحرا با سخنرانی اردوغان در پارلمان ترکیه در خصوص قتل خاشقچی همراه شد که تأثیر این مسأله نیز بر فضای اجلاس، نا گزیر بود. به طوریکه پادشاه و ولی‌عهد سعودی ترجیح دادند به جای حضور در اجلاس داووس که ماههاست برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند با پسران خاشقچی دیدار کرده و قتل پدرشان را به آن‌ها تسلیت بگویند!

    از این رو اجلاس مزبور شاهد صندلی‌های خالی بسیاری بود؛ هر چند به نوشته رسانه‌های خبری، مسئولان سعودی از شهروندان این کشور برای پر کردن صندلی‌ها استفاده کرده بودند.

 


دانلود رایگان کتاب اجلاس ,سخنرانی ,سعودی ,ولی‌عهد ,کرده ,خاشقچی ,بدون سخنرانی ,سلمان بدون ,سخنرانی اجلاس ,اجلاس داووس ,ولی‌عهد جوان ,بدون سخنرانی اجلاس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تهران اسپیکر تلگرام کده نی مووی نرم افزار های کاربردی موبایل دهکده جهانی بازی کامپیوتر مشاوره پایان نامه و امور دانشجویی هر چی بخوای هست قیمت مثقال طلا مجمع انصار المحسن بیرجند-ansaralmohsen مطالب حقوقی و کیفری