غرفه سازی در نمایشگاه امروزه به شکل و شیوه ای جدید در بازاریابی و تاثیر دارد. در واقع می توان گفت مهم ترین رکن بازاریابی امروزه ، غرفه سازی در نمایشگاه است. انتخاب بهترین نوع غرفه و متناسب با اهداف شرکت و غرفه سازی با شیوه های اصولی می تواند تضمین کننده موفقیت هر شرکت باشد.


غرفه نمایشگاهی معمولی یا ردیفی(خطی(Linear stand) 

غرفه نمایشگاهی معمولی یا خطی از سه طرف با غرفه های همجوار دارای دیواره های مشترک می باشد و از یک طرف به سمت راهرو راه دارد و قابل دیدن بازدیدکنندگان می باشد که به غرفه یک بر نیز معروف است. معمولا بهترین گزینه برای انتخاب غرفه نمایشگاهی خطی، غرفه هایی هستند که دارای عرض بیشتر و عمق مناسبی باشند، در واقع برای انتخاب یک غرفه خطی باید به پهنا و عمق اینگونه غرفه ها توجه شود. به این غرفه ها بدلیل قرار گرفتن در کنار یکدیگر و یک ردیف، غرفه ردیفی نیز اطلاق می شود.

 

غرفه نمایشگاهی نبشی (گوشه(corner stand 
غرفه نمایشگاهی نبشی در مقایسه با غرفه های خطی از ارزش بالاتری برخوردار هستند زیرا از دو سمت با دیگر غرفه ها همجوار و همسایه می باشند و دارای دیواره مشترک و از دو طرف دیگر به سمت راهرو باز می باشند. امکان قابل دیده شدن از دوطرف را دارند و طراحی و چیدمان آن پرهزینه تر و سخت تر می باشد. به این گونه غرفه ها غرفه های دوبر و یا دو نبش نیز گفته می شود.

 

 


غرفه نمایشگاهی شبه جزیره ای (انتهایی( end stand 
در مقایسه با غرفه نمایشگاهی نبشی غرفه های شبه جزیره ای از محبوبیت بیشتری در بین مخاطبین برخوردار است زیرا این گونه غرفه ها سه وجه قابل دیده شدن توسط بازدیدکنندگان را دارند و فقط یک طرف مسدود می باشد و بازدید کننده بیشتری را جذب می نمایند. به این غرفه ها با توجه به اینکه از سه طرف به راهرو راه دارد غرفه سه بر نیز گفته می شود.


غرفه نمایشگاهی جزیره ای island stand 
بهترین گزینه برای انتخاب غرفه های نمایشگاهی غرفه های جزیره ای می باشند چون از چهار طرف به راهرو راه دارند و از تمام زوایا قابل دید و دسترسی می باشند. این نوع غرفه ها دارای ارزش بالای هستند و از جهت نمایش و تبلیغات نیز از قابلیت های بسیار مناسبی برخوردار هستند. این غرفه ها اغلب برای نمایش ماشین آلات و صنایع سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و برای کالاهای دیگر نیاز به طراحی متفاوتی دارند تا اثر بخشی مناسب داشته باشد و بتواند کارایی مناسبی داشته باشد.

 


غرفه سازی رایکا غرفه ,نمایشگاهی ,باشند ,دارند ,جزیره ,قابل ,غرفه نمایشگاهی ,غرفه سازی ,نمایشگاهی نبشی ,قابل دیده ,گونه غرفه ,غرفه نمایشگاهی معمولی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی ما میریم EMDAD AMLAK OF IRAN بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران-امداد املاک ایران ياسهاي عاشق پارس فان « مشاوره و آموزش سرمایه گذاری گردشگری » javoonesheytoon خانه هوشمند jessiekj Site ارزان کده