زمانی را که با یکی از دوستان و یا همکارانتان در حال مکالمه هستید را به یاد بیاورید. آیا فقط صحبت های او را می شنیدید یا به آنها گوش می دادید؟ باید دقت داشت که حتی بیشتر از خود ما، طرف مقابل به سرعت قابلیت تشخیص هر یک از این دو حالت را دارد. قصد ما صرفاً بیان این تفاوت نیست، بلکه می خواهیم ضمن بیان ضرورت توجه به مهارت گوش دادن فعال به عنوان یک مهارت کلیدی در بهبود ارتباطات، راهکارهایی برای توسعه آن ارائه کنیم.


پرسش مهر 19 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اسامی مواد مهندسی آب به چاله ریز Purple memories مدرسه شاد جلوه مهتاب چشم انتظارم بلاکچین