در طول روز تمام افراد نیاز به حمل و جابجایی کیسه‌های سنگین پیدا می‌کنند که به وسیله دستگیره حمل بار این کار راحت‌تر انجام خواهد شد.

 با دستگیره حمل بار جابجایی بارهای سنگین آسان خواهد بود

یکی از مواردی که در هنگام حمل بارهای سنگین باید رعایت کنیم طرز حمل آنها است که اگر بطور صحیح انجام نپذیرد موجب آسیب رسیدن به ستون فقرات و مهره‌های گردن خواهد شد. با قرار گرفتن ستون فقرات در وضعیت نا مناسب، به دیسک‌های بین مهره‌ها فشار بیش از حد وارد خواهد آمد و به مرور زمان آسیب‌های جدی به ستون فقرات ومهره‌های گردن وارد می‌شود. زمانی که تعداد زیادی کیسه را بخواهیم با دست بگیریم بخاطر اجناسی که درون خود دارند مجبور خواهیم بود برای جبران و بهبود مرکز ثقل، حالت بدن خود را تغییر دهیم تا با آنها هماهنگی ایجاد کنیم. با استفاده از دستگیره حمل بار موقعیت قرار گرفتن دست‌ها و در نتیجه ستون مهره‌ها مناسب‌تر خواهد بود و فشار زیادی به مچ دست و انگشتان وارد نخواهد شد.

دستگیره حمل بار

 اضافه کردن کیسه ها به دستگیره حمل بار به آسانی خواهد بود

این دستگیره‌های حمل بار دارای قفل کن بوده و دسته کیسه‌های شما به هیچ عنوان از آن خارج نمی‌شوند، قفل کن بکار رفته در این دستگیره حمل بار اطمینان خاطر برای شما خواهد داشت و شما از بابت افتادن کیسه‌ها و ریختن محتویات آنها آسوده خاطر خواهید بود. از طرف دیگر به راحتی می‌توانید بدون هیچگونه زحمتی کیسه‌های خود را به آن اضافه کنید، قفل کن آن به گونه‌ای طراحی شده که امکان اضافه کردن کیسه به آن به راحتی انجام می‌گیرد. با استفاده از این دستگیره حمل بار آسان خواهد شد و های شما در خودرو نیز از ریختن در امان خواهند ماند و وقتی آنها را در صندوق عقب خودرو قرار می‌دهید اگر به دسته‌های آنها این دستگیره  را متصل کنید، در اثر ترمز و حرکت، محتویات آنها به بیرون نمی‌ریزد و با اطمینان خاطر می توانید تعداد زیادی کیسه را با استفاده از آنها یکجا نگه دارید.

 برخی از مزایای دستگیره حمل بار کیهان

یکی از مزایای دستگیره حمل بار این است که زمانی که چند کیسه در دست دارید و آنها را به زمین می‌گذارید معمولا پخش می‌شوند و اگر محتویات آنها میوه باشد ممکن است هر کدام به سمتی بروند. اما اگر به آنها دستگیره حمل بار متصل شده باشد دیگر این اتفاق نمی‌افتد و تمام کیسه‌ها در یکجا باقی خواهند ماند. از دیگر مزیت‌های این دستگیره‌ها این است که از مواد مرغوب ساخته شده‌اند بطوری که به مدت خیلی طولانی دوام خواهند آورد و دچار شکستگی و یا تغییر شکل نخواهند شد. از طرفی در حالی که حجم کمی را اشغال می‌کند، اما مقاومت بالایی دارد و می‌توان حتی تا 10 کیلوگرم را با آن حمل کرد.

روش‌های صحیح حمل بار

در هنگام جابجایی بارهای سنگین اگر آنها را با یک دست بگیریم، بدن برای حفظ تعادل مجبور به خم کردن ستون مهره‌ها به سمت مخالف می‌شود و اگر باری که با خود داریم کمی سنگین باشد باعث وارد شدن فشار زیادی به دیسک بین مهره‌ها می‌شود. اگر فقط یک کیسه را باید حمل کنید در زمان‌های کوتاهی دست خود را عوض کنید و اگر بیش از یک کیسه دارید آنها را با دو دست حمل کنید. در صورتی که باید مسافت زیادی را طی کنید و بار سنگینی هم دارید قبل از خسته شدن و درد آمدن انگشتان کمی استراحت کنید و دوباره به مسیر خود ادامه دهید. در زمان بلند کردن کیسه‌ها زانوهای خود را خم کنید و برای برداشتن آنها کمر خود را خم نکنید.


حمل بار آسان دستگیره ,کیسه ,سنگین ,ستون ,دارید ,استفاده ,ستون فقرات ,بارهای سنگین ,محتویات آنها ,اطمینان خاطر ,مزایای دستگیره ,جابجایی بارهای سنگین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

jax8225uk news دانلود فیلم,سريال ادکلن بلک افغان آموزش ورود به بازار فارکس فروشگاه اینترنتی ایران لاو ترفندهای اینستاگرام تزیین سالاد الویه کیک میوه کاهو حلوا برنج مرغ پلو فصل اینجا همه چی هست