بیوگرافی رویا تیموریان

رویا تیموریان و دخترانش ، بیوگرافی رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان ، علت طلاق رویا تیموریان از همسر اولش عکس رویا تیموریان

رویا تیموریان متولد بیست و هفتم اسفند 1338 در تهران است. اوسه خواهر بزرگتر از خودش دارد و اولین بار با دعوت شوهر خواهرش به تماشای تئاتر رفت و به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و به بازیگری علاقه مند شد.

برای همین تصمیم گرفت وارد حوزه بازیگری شود و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته بازیگری و کارگردانی در دانشگاه هنر ادامه داد و فعالیت بازیگری اش را با تئاتر های دانشجویی در سال 57 شروع کرد و با بازی در فیلم سینمایی حسرت دیدار وارد سینما شد.

رویا تیموریان دو بار ازدواج کرده که ازدواج اول او منجر به طلاق شده و برای بار دوم با بازیگر مشهور مسعود رایگان ازدواج می کند و اکنون بیش از 15 سال است که در کنار هم زندگی خوب و خوشی دارند.

دختر رویا تیموریان ، همسر سابق رویا تموریان ؛ دنیا مدنی در کنار پدرش میر ولی الله مدنی

دنیا مدنی و پدرش میرولی الله مدنی

ازدواج اول و علت طلاق

رویا تیموریان سال ها قبل با میرولی الله مدنی ازدواج می کند که این ازدواج بعد از چند سال زندگی مشترک بنا به دلایلی نامعلوم به طلاق منجر می شود. حاصل ازدواج این دو زوج دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی می باشد.

بیوگرافی دختران رویا تیموریان

دنیا مدنی متولد سیزدهم تیرماه 1369 در شهر تهران است و فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی می باشد. او اکنون در دو حرفه طراحی لباس و بازیگری فعالیت می کند. چندی پیش بخاطر منتشر شدن عکسی از او در کنار علیرضا کمالی نژاد شایعه شده بود که آن دو باهم ازدواج کرده اند که این خبر واقعیت ندارد و دنیا مدنی مجرد می باشد.

درنا مدنی دختر بزرگتر رویا تیموریان نیز بازیگر است و تحصیلات خود را در رشته هنر به پایان رسانده است و فعالیت حرفه ای خودش را در سال 1368 شروع کرده است. اطلاعاتی زیادی در مورد او و تاریخ تولدش منتشر نشده است.

خانواده رویا تیموریان ، عکس رویا تیموریان و همسرش و دخترانش

خانواده رویا تیموریان - همسر و دخترانش

سایت جالب و شگفت انگیر تیموریان ,رویا ,ازدواج ,مدنی ,بازیگری ,کرده ,رویا تیموریان ,دنیا مدنی ,درنا مدنی ,طراحی لباس ,مدنی ازدواج منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شیر استیل طراح و اجرای حرفه ای حفاظ استیل تولید و نصب میز بیلیارد 09197633820 منابع پایدار لایسنس نود 32, آپدیت نود 32, جدیدترین یوزرنیم و پسورد جدید اجناس فوق العاده