کانکس کاروان


کانکس کاروان , قیمت کانکس کاروان , کانکس کاروان , کانکس کاروان دست دوم  , caravan conex : کانکس کاروان به عبارتی به آن دسته از کانکس ها گفته می شود که از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار باشند یعنی به عبارتی همان کانکس های چرخدار و یا متحرک هستند که با عنوان کانکس کاروان نیز شناخته شده اند . این دسته از کانکس ها از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند به همین علت از کاربردهای فراوانی برخوردارند برای نمونه از کانکس های اورژانسی گرفته تا کانکس حمل حیوانات و …

کانکس های کاروان جز آن دسته از کانکس هایی هستند که اکثرا سازه ای از جنس فلزی دارند و امکان جابه جایی آسان و حمل و نقل را فراهم می کنند . این نوع از کانکس ها مجهز به اتاق هایی است که امکان اسکان افراد را فراهم می کنند و با توجه به سفارش مشتریان می توان آن ها را مجهز به دیگر امکانات داخلی و طراحی کرد . مجموعه شرکت ایرانا سازه آماده ی ارائه خدمات خود در زمینه انواع کانکس کاروان در اندازه ها , طرح ها , رنگ ها , امکانات داخلی و بیرونی و است . که بر طبق سفارش و نیز مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شوند . جهت ایمنی بالا در ساخت و طراحی این دسته از کانکس از ترمز خودکار استفاده شده است که ضامن سفری سالم و امن برای اران است .

کانکس کاروان

کانکس کاروان

کانکس های کاروان کاربردهای متنوع و مختلفی دارند از جمله می توان از آن ها در صنعت تجاری , پزشکی , مهندسی , تفریحی , عمرانی و بهره برد . این نوع از کانکس ها یک مزیت ویژه ای که  دارند این است که از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردارند و به آسانی جابه جا می شوند یعنی می توان آن ها را به خودرو وصل کرد و به مکان و پروژه ی دلخواه انتقال داد . همچنین یک مزیت دیگری که  می توان برای آن شمرد این است که سریع الاجرا هستند و به هیچ وجه زمان بر نبوده و نیستند . کانکس های کاروان خیلی شبیه به کانکس مسی است و وجه مشترکی که با هم دارند این است که  از تمامی امکانات ست برخوردارند و یک تفاوت ویژه ای که با هم دارند این است که کانکس های کاروان متحرک هستند . اکثرا افرادی متقضی این نوع از کانکس ها هستند که برای مدت زمان زیادی به مسافرت می روند و نیاز به ست دارند و به راحتی می توانند داخل این کانکس ها استراحت بکنند .

ویژگی های کانکس کاروان

از قابلیت حمل و نقل سریع و آسان برخوردارند

اجرای سریع و آسان بدون وقت کشی

دسترسی آسان به هر مکان در صورت نیاز

دوام و ماندگاری بالا

کاربردهای مختلف و متنوع

اندازه ها و ابعاد مختلف

چرخدار بودن

انواع کانکس کاروان

کانکس های کاروان چرخدار

کانکس کاروان اقامتی

کاروان حمل و نقل حیوانات

کاروان های خدمات جاده ای

کاروان اورژانس

کاروان خدمات پزشکی

و و قیمت کانکس کاروان

کانکس های طراحی شده در مجموعه ایرانا سازه از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردارند و مطابق با هر نوع شرایط آب و هوایی طراحی می شوند و از بالاترین کیفیت و قیمت برخوردارند . قیمت این دسته از کانکس ها با توجه به مواد اولیه به کار رفته , ابعاد , اندازه و محاسبه می شود . کانکس های کاروان با قیمت مناسب در مجموعه ایرانا سازه ارائه می شود . و مشتریان عزیز هر طرح و پیشنهادی را که می خواهند بر روی کانکس پیاده شود بایستی ابتدا آن را سفارش دهند تا متخصصین و مهندسین ما کانکس کاروان مشتری را بر طبق سفارش و نیاز مشتری طراحی کنند .

کانکس کاروان دست دوم

کانکس هایی که به آن ها دست دوم می گویند جز آن دسته از کانکس ها هستند که یک بار مشتری از آن ها استفاده کرده مجموعه ایرانا سازه با این نوع از کانکس ها از مشتری اقدام به بازبینی و تعمیرات آن ها کرده و تحت عنوان کانکس دست دوم با قیمت مناسبتر به اران این دسته از کانکس ها به می رساند .

جهت سفارش محصول و همچنین اطلاع از قیمت کانکس هایی که به آن ها دست دوم می گویند جز آن دسته از کانکس ها هستند که یک بار مشتری از آن ها استفاده کرده مجموعه ایرانا سازه با این نوع از کانکس ها از مشتری اقدام به بازبینی و تعمیرات آن ها کرده و تحت عنوان کانکس کاروان دست دوم با قیمت مناسبتر به اران این دسته ز کانکس ها به می رساند .

جهت سفارش محصول و همچنین اطلاع از قیمت کاروان , , کانکس های کاروان با مشاورین و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو کانکس ,کاروان ,دسته ,قیمت ,برخوردارند ,دارند ,کانکس کاروان ,ایرانا سازه ,کاروان کانکس ,مجموعه ایرانا ,قیمت کانکس ,کانکس کاروان کانکس ,کرده مجمو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Ingridtt405 Zuhause فیلم سریال closed سایت تفریحی و سرگرمی آریابکس هر چی که بخوای تور تعطیلات مرداد 98 | تور عید غدیر 98 | ماهبان تور Demetriusdk34 casa سایت مرجع فروشگاه ماشین آلات ساختمانی، راهسازی، صنعتی و کشاورزی