بیوگرافی رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان و خانواده اش ، رامبد جوان و همسر اولش ماندانا روحی ، رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، رامبد جوان و نگار جواهریان عکس رامبد جوان

رامبد جوان متولد یکم دی 1350 در محله شهر آرا تهران است و پس از گرفتن دیپلم تحصیلات خود را ادامه نداده است. خانواده رامبد جوان اصالتاً اهل تبریز و آذری زبان هستند. رامبد یک خواهر بنام پوپک دارد که از او 8 سال بزرگ تر است.

جالب است بدانید که اسم رامبد را خواهرش برای او انتخاب کرده است و رامبد به معنای فرشته صلح و آرامش است. رامبد جوان بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال خانه سبز در کنار بازیگرانی همچون خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی به شهرت رسید.

از نکات جالب دیگر در بیوگرافی رامبد جوان ازدواج هایش است که حاشیه های زیادی برای او داشته است. او تا به حال سه بار ازدواج کرده است و اسم همسرانش به ترتیب ماندا روحی ، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان می باشد و هر سه آن ها هنرمند هستند.

یکی از نکات جالب کودکی رامبد جوان این است که پدر و مادرش سر کار می رفتند و او را ننه مریم بزرگ کرده است به گفته رامبد ننه مریم خانم مسنی بود که از صبح تا شب مرا می زد و من بالا و پایین می پریدم و همدیگر را خیلی دوست داشتیم.

رامبد جوان و ماندا روحی ، عکس همسر اول رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر اولش ماندانا روحی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، عکس رامبد جوان در کنار سحر دولتشاهی

رامبد جوان در کنار همسر دوم اش سحر دولتشاهی

ازدواج با سحر دولتشاهی و علت طلاق

رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اول خود ماندانا روحی در بیست و هفتم اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج می کند. در آن زمان رامبد جوان در گروه تئاتر آتیلا پسیانی فعالیت می کرد و در صحنه تئاتر به واسطه دوستان مشترک خود و سحر دولتشاهی با وی آشنا می شود و بعد از دادن پیشنهاد ازدواج به سحر دولتشاهی سراغ پدرش می رود و با او صحبت می کند و بعد هم مراسم خواستگاری انجام می شود.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1393 در سکوت خبری از هم جدا می شوند و تا مدت ها این خبر تأیید نشده بود و شایعات زیادی در این مورد در فضای مجازی پخش می شد.

تا اینکه سحر دولتشاهی در مصاحبه اش در سال 94 این خبر را تایید کرد و گفت سال 93 برایش سال شلوغ و پرکاری بود اما این سال در تنهایی لذت پخش سپری شد و من نه فقط به عنوان یک بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و یک رهایی جابی برایم در این سال اتفاق افتاد. البته تا به امروز دلیل جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی مشخص نشده است.

عکس نگار جواهریان همسر رامبد جوان ، رامبد جوان و همسرش رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر سوم اش نگار جواهریان

ازدواج با نگار جواهریان

رامبد جوان بعد از دو ازدواج ناموفق و پس از جدایی از سحر دولتشاهی سرگرم برنامه خندوانه شد و دقیقا 2 سال پس از این موضوع عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان موجب شد شایعاتی در مورد اینکه این دو باهم ازدواج کردند بر سر زبان ها بیفتد.

نخستین بار در تیر ماه 1394 یک سایت سینمایی خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تأیید کرد و نوشت این بازیگر در نمایش دیوار چهارم باهم آشنا شده اند و تصمیم به ازدواج گرفتند. این خبر در برنامه سه ستاره عید نوروز سال 95 توسط رامبد جوان تأیید شد و رامبد جوان از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد.

رامبد جوان و نگار جواهریان ، عکس همسر جدید رامبد جوان

رامبد جواهریان و نگار جواهریان

تعطیلی خندوانه بخاطر بچه دار شدن

رامبد جوان در برنامه سه ستاره گفت : خندوانه در تابستان 97 تمام می شود و من و تمام عوامل این برنامه خسته هستیم و نیاز به استراحت جدی و طولانی داریم و من می خواهم برای یک سال آینده برنامه ریزی کنم و در کنار خانواده ام باشم.

او در ادامه گفت : حرفه ما همه وقت مان را می گیرد و اولویت من خانواده ام است و تصمیم دارم خانواده اش را گسترش هم. هرکسی در زندگی اش اولویت دارد و من هم دوست دارم از این به بعد زمان بیشتری را برای همسر و فرزندم بگذارم. در مورد بچه دار شدن هم بگویم که فعلا فقط یک تصمیم است.


سایت جالب و شگفت انگیر رامبد ,ازدواج ,دولتشاهی ,جواهریان ,نگار ,همسر ,رامبد جوان ,نگار جواهریان ,بیوگرافی رامبد ,کنار همسر ,دولتشاهی ازدواج منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شاخه و برگ ذهن فروشگاه اینترنتی املاک لنگرود | بنگاه لنگرود | مشاور املاک لنگرود|جاده چمخاله کهنوج دانلود bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی دانلود جزوه deltagoonagoon شغل جدید استادیار پیام نور