فیش پرینتر اسکار POS 88W

تکنولوژی ساخت: حرارتی مستقیم عرض کاغذ: 80 میلی متر سرعت چاپ: 250 میلی متر در ثانیه عمر کاتر: 2 میلیون نوع برش: اتوماتیک

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 88W

فیش پرینتر Oscar POS 88W که از اولین نوع فیش پرینترهای بی سیم است مناسب برای محیط هایی است که امکان استفاده از سیم وجود ندارد و فاصله پرینتر فیش زن با دستگاه کامپیوتر یا پوز زیاد است. البته باید گفت که فیش پرینتر اسکار POS 88W قابلیت اتصال با سیم USB و Ethernet را نیز داراست.

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 88W

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 88W باید بگوییم که مکانیزم این دستگاه فیش پرینتر از نوع حرارت مستقیم می باشد. از کالاهای مرتبط با این فیش زن می توان به فیش پرینتر میوا Meva TP1000، فیش پرینتر بیکسولون Bixolon 330 و فیش پرینتر سیوو Sewoo 210 اشاره کرد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکار POS 88W

نوع برش دستگاه پرینتر فیش زن POS 88W به صورت اتوماتیک می باشد و طول عمر کاتر آن برابر با 2 میلیون برش است. فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88W که عرض کاغذ آن 80 میلی متر است دارای سرعت چاپ 250 میلی متر بر ثانیه می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکار POS 88W

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکارPOS 88W ‎ می توان به وضوح چاپ 203 نقطه در اینچ این دستگاه فیش زن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و فیش زن اسکار POS 88W با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88W

برای اتصال فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88W به کامپیوتر می توان از درگاه های Wireless ،LAN و USB استفاده کرد. همچنین پورت های اتصالی این دستگاه شامل Wifi ،Ethernet و USB می باشد. پرینتر فیش زن اسکار 88W که ساخت کشور چین می باشد دارای یک سال گارانتی است.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88W

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88W


ایده برتر پارسیان پرینتر ,اسکار ,oscar ,دستگاه ,میلی ,برتر ,پرینتر اسکار ,اسکار oscar ,پرینتر oscar ,ایده برتر ,پرینتر اسکار oscar منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sdsads تخفیف ویژه فقط برای امروز noavaranfile دیزل ژنراتور 1000 KVA | دیزل ژنراتور کوپله فابریک خدمات لوازم خانگی یکـ دنیـا آغوشتــ را بـه من بدهکـارے ... معرفی کالا فروشگاهی ایرانگردی و ایرانشناسی طبیعت گردی، مطالب خواندنی و ...... برگزار کننده تورهای ملی دوچرخه سواران، کوهنوردان و میهن پرستان اقوام ایرانی Darkhsasti گروه معماری آلند