فارغ التحصیلان حقوق می توانند در آزمون وکالت و همچنین در آزمون مشاوران قوه قضاییه شرکت کنند.

قبول شدگان آزمون وکالت می توانند پس از قبولی در دوران کار آموزی علاوه بر قبول برخی پرونده ها تحت نظر وکیل سرپرست، در کانون وکلا حاضر شده و مشاوره حقوقی ارائه دهند.

افراد قبول شده در آزمون مشاوران قوه قضاییه نیز وکیل تلقی می شوند اما پروسه شروع به کار آنها با افراد قبول شده در آزمون وکالت کمی متفاوت است.

این افراد در دوران کار آموزی نمی توانند هیچ پرونده ای را قبول کنند و پس از آن تا دو سال تنها در جرائم خاصی می توانند وکالت کنند. از این رو به این افراد وکیل پایه دو نیز گفته می شود.

از جهت میزان دانش تفاوتی بین وکلا تحت نظارت کانون وکلا دادگستری و وکلا تحت نظارت مشاوران قوه قضایی نیست و تمام این وکلا می توانند خدمات مشاوره ای ارائه داده و وکالت شما را بر عهده گیرند.

 

 


حق جو،حقوق ملکی،قرارداد،ثبت شرکت،خانواده وکیل ,قبول ,وکلا ,توانند ,وکالت ,آزمون ,آزمون وکالت ,وکیل خانواده ,وکیل پایه ,کانون وکلا ,آزمون مشاوران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سریال ها/خبرها/ورزشی وب سایت تخصصی علم اطلاعات و دانش شناسی دانلود فایل دانلود آهنگ lox-text علاقه های موفقیت و راه های موفقیت خوشمزه ترین مزه ها بهترین سایت شب که میشه