برای ادامه فعالیتم تابع قانون هستم

  • برای ادامه فعالیتم تابع قانون هستم

    خبرگزاری ایرنا: شهردار تهران با بیان اینکه برای ادامه فعالیت در شهرداری تهران ( به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان) به طور کامل تابع قانون هستم گفت: اگر قانون بگوید ادامه فعالیت ممکن نیست به آن احترام می گذارم.

    سید محمد علی افشانی این سخنان را روز شنبه در حاشیه آیین رونمایی از تندیس شهید لشگری از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد.

    به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای اجرایی، برخی نمایندگان مجلس گفته اند که این قانون شامل شهرداران ازجمله شهردار تهران نیز می شود اما مدیران شهری خلاف آن را می گویند و مقرر شده استفساریه ای به مجلس در این زمینه ارسال شود.

    شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه آرامش امروز حاصل خون شهیدان اظهارداشت: ما مدیون شهدا هستیم و ایجاد این نمادها تنها برای یادآوری نسل های آینده است که بدانند زمانی که کشور به مدافع نیاز داشت چه کسانی از این سرزمین پاسداری کردند.

    شهردار تهران خاطر نشان کرد: شهیدان کسانی بودند که منافع مردم را به منافع خود ترجیح دادند و اگر امروز کسی مدعی پاسداری از خون شهدا است باید در عمل ثابت کند.

    وی با بیان اینکه عمل انسان ها بیانگر آنچه بر زبان می آورند است یادآور شد: نسل جوان باید بداند در چه شرایط دشواری کشور مورد هجوم قرار گرفت و با رشادت های این فرزندان، دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند.

 


دانلود رایگان مقاله تهران ,شهردار ,بیان ,تابع ,کشور ,فعالیتم ,شهردار تهران ,قانون هستم ,تابع قانون ,برای ادامه ,فعالیتم تابع ,برای ادامه فعالیتم ,دنبال ابلاغ قانون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش عمده کاشی و سرامیک پنجره دوجداره نحوه استفاده از انکوباتور آزمایشگاهی روز های من مجله فروش و بازاریابی نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. من قوي هستم