بزرگترین قطعه طلای کشف شده

عنصر طلا یکی از با ارزش ترین عناصر کره زمین است که کشف و ساخت آن کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است.عنصر طلا مدت هاست که به عنوان یک شیء زینتی استفاده می شود . لازم به ذکر است که برای استخراج طلا از دو روش روباز و زیرزمینی استفاده می شود که به نسبت میزان هزینه استخراج، یکی از این دو روش انتخاب می شوند.بزرگترین قطعه طلا

بزرگترین قطعه طلا

با این وجود زمانیکه یک معدن طلا در کره زمین کشف می شود،به همان صورت نیز در بازار عرضه نمی شود و باید برخی ناخالصی ها و عناصر دیگر را از آن جدا کرد و سپس ذوب نموده و به شکل های مختلف در آورد.

اما روز گذشته قطعه طلای کشف شده جالبی در استرالیا معرفی شد که یقینا با شنیدن جزئیات آن شوکه خواهید شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

بزرگترین قطعه طلا

بزرگترین قطعه طلاهای کشف شده در تاریخ

روز گذشته از یک معدن واقع در استرالیا، دو قطعه طلا کشف شد که یکی از آنها دارای وزن 90 کیلوگرمی بود که شرکت یابنده گفت حدودا این قطعه شامل 2300 اونس طلا می باشد و دارای قیمت 2 میلیون دلاری می باشد.

دومین قطعه کشف شده دارای وزن 60 کیلو گرمی بود که حدودا شامل 1600 اونس طلا می باشد و قیمت پیش بینی شده آن حدودا 1.5 میلیون پوند می باشد.

کشف دو قطعه طلا

بزرگترین قطعه طلای استخراج شده از معدن

آقای هنری دول ، یکی از متخصصان بزرگ در زمینه طلا در سن 45 سالگی اش موفق به کشف این قطعات طلا از یک معدن در نزدیکی کامبالدا شد که وی از سن 16 سالگی در این زمینه فعالیت کرده است و طبق گفته خودش تا کنون چنین چیزی را مشاهده نکرده است و به نحوی این قطعه طلا شاید در تاریخ منحصر بفرد باشد.

بزرگترین قطعه طلای جهان

کشف بزرگترین قطعه طلا در معدن استرالیا

آقای هنری دول در ادامه این گونه گفت:در ابتدا من رگه های عجیبی را بر روی این قطعه مشاهده کردم و فکر کردم که این قطعه نیز همانند دیگر قطعه هاست و بعد از آن که شروع به حفاری کردیم چیزهای عجیبی در این قطعه طلا ما را شوکه و جذب خود نمود که برای استخراج قطعه طلای 90 کیلوگرمی ، 3 نفر به همراه یک ماشین چند کاره استفاده کردیم تا به بیرون از معدن بیاوریم.


مجله گل من قطعه ,بزرگترین ,طلای ,حدودا ,دارای ,استفاده ,بزرگترین قطعه ,قطعه طلای ,آقای هنری ,برای استخراج منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محصولات سرمایشی گرمایشی مدرسه-دانش آموز-شادی فرست گیم | قالب رزبلاگ حرفه ای ثانیه ها آهنگهای من وبلاگ جامع معماری اخبار سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان(سمپاد) پناه مارانی