جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن را به روش های مختلفی می توان انجام داد ، جراحی زیبایی واژن شامل تنگ کردن واژن  tight vagina ، لابیاپلاستی labiaplasty ، درمان خشکی واژن  Dry vagina و سفید کردن واژن و… می شود ، دکتر بهمن پور علاوه بر استفاده از تکنیک های روز دنیا ، نشست های گوناگونی را با اشخاص مختلف نظیر پرفسور روسو از آلمان انجام داده اند تا در کشور عزیزمان بهترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا را انجام دهند .

 

مطالب مرتبط: مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی

 

برای اولین بار در ایران در مطب دکتر بهمن پور عمل زیبایی لابیاپلاستی بدون بخیه و خونریزی انجام می شود .

یکی از جدیدترین روش های که دکتر بهمن پور جهت جراحی زیبایی واژن انجام می دهند ، استفاده از دستگاه سافت سرجری می باشد که با استفاده از این دستگاه لابیاپلاستی بدون بخیه و خونریزی انجام می شود .

بارها بانوان و دختران جوان بیان می کنند که تمایلی ندارند در زمان لابیاپلاستی از بخیه برای آنها استفاده شود که خوشبختانه این امکان با سافت سرجری میسر شده است .


لابیاپلاستی چیست

با لابیاپلاستی می توان به رفع بدفرمی و چروک های لابیا ها ، زیبایی دستگاه ن ، محدود کردن تحریکات بخش کلیتوریس ، ایجاد تقارن در لبهای کوچک و …ایجاد نمود .



مطالب مرتبط: جوان سازی واژن خانمها چگونه است؟ laser vaginal rejuvenation

 

 

دیدگاه اشتباهی وجود دارد که لابیاپلاستی سبب کاهش میل جنسی می شود که این دیدگاه کاملا اشتباه است ، زیرا لابیاپلاستی سبب راه های افزایش میل جنسیمیشود.(آیا میدانید نقطه جی در مردان کجاست)

هنر ، تخصص ، تبحر و دانش جراح زیبایی ن در به درستی انجام دادند کارهای لابیاپلاستی labiaplasty بسیار تاثیر گذار است .


منبع: وب سایت دکتر بهمن پور


زیبایی و سلامتی انجام ,واژن ,زیبایی ,لابیاپلاستی ,استفاده ,دکتر ,جراحی زیبایی ,دکتر بهمن ,زیبایی واژن ,سافت سرجری ,مطالب مرتبط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان رسانه سلطان موزیک جدیدترین روشهای کسب درآمد در منزل هر چی که بخوای Farasoot Music | فراصوت موزیک | دانلود آهنگ جدید مرکز توانبخشی ایرانیان بوشهر دورهمی ایران لاو Dukhtar.Kocholo