بازیگران مجموعه «دلدادگان» در خلا مشاور رسانه ای و نقص در جریان اطلاع رسانی،همزمان در صفحات اینستاگرام خود از آغاز فصل دوم این سریال خبر دادند!

به گزارش رسیده، ۲۵امین قسمت مجموعه «دلدادگان» در حالی آغاز شد که بازیگران آن در صفحات اینستاگرام خود با انتشار عکس هایی از سریال مخاطبان خود را در جریان ویژگی های این فصل گذاشتند.

منوچهر هادی کارگردان سریال «دلدادگان» با ابراز امیدواری از اینکه بیننده ها از دیدن مجموعه لذت ببرند در صفحه اینستاگرامش گفت: «در ادامه فصل اول و استقبال شما عزیزان به گذشته کارکترها، از سال ۵۶ تا ۶۴ می پردازیم. تنها دو بازیگر مشترک در طول سریال در نقش‌های گذشته و حال بازی می‌کنند. سیروس همتی عزیز و مهدی صبایی نازنین.»

«امیدوارم فصل دو که زحمت بسیار زیادی برایش کشیده شده مورد استقبال قرار بگیره. در ادامه بیست قسمت پایانی ادامه فصل یک را روایت خواهیم کرد که هر سه فصل مرتبط هستند و نتیجه گیری نهایی در قسمت شصتم خواهد بود.»

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث در صفحه خود نوشت: «امشب فصل دوم سریال دلدادگان شروع می شه. در ۱۵ قسمت این فصل به گذشته شخصیت ها در سال های ۵۶ و ۵۷ بر می گردیم و تقریبا همه گره گشایی ها انجام می شه و دوباره در فصل ۳ با ۲۰ قسمت پایانی به زمان حال خواهیم آمد تا باز هم در ادامه اتفاقات جدیدی رو شاهد باشیم و باقی، گره گشایی ها در طول فصل ۲ اتفاق خواهد افتاد.»

شاهرخ استخری نیز با انتشار عکسی از مجموعه نوشت: «فصل دوم «دلداگان» به گذشته شخصیت ها می پردازه و جواب خیلى سوال هاتون رو می ده… بعد از ١۵ قسمت دوباره به زمان حال برمی گردیم»

«دلدادگان» در ۶۰ قسمت تولید شده است و دوبازه زمانی گذشته و حال را روایت می کند. در ۲۵ قسمت اول با قهرمانان قصه و گره هایی که در زندگیشان است آشنا می شویم، سپس برای ۱۵ قسمت به گذشته آدم های مجموعه وارد می شویم و ریشه مشکلات امروز را در سال های پیش جستجو می کنیم. مجددا از قسمت ۴۱ به زمان حال بازمی گردیم، زندگی امروز قهرمانان را مرور می کنیم.


دنیای سینماوتئاتر/اخبار فرهنگی و هنری قسمت ,سریال ,گذشته ,«دلدادگان» ,زمان ,گذشته شخصیت ,قسمت پایانی ,صفحات اینستاگرام ,مجموعه «دلدادگان» منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبر جدید شرکت مهندسی نما توسعه سازان پایدار MOVIE WEB وب ساز ایرانی تولیدات داخلی جدیدترین مطالب علمی دنیای تکنولوژی