شلی واژن یکی از مشکلات بانوان است که با آن روبرو هستند ، شلی واژن باعث می شود که شخص به مرور زمان هم با افتادگی واژن روبرو شوند ، در این بخش راه حل درمان شل شدگی واژن را قرار می دهیم .

تغییراتی در بدن در خصوص با بالا رفتن سن ، پیر شدن سلولهای فیبروبلاست ایجاد می شود که این تغییرات شامل شل شدگی واژن و کشش بافت های واژن است ، زایمان های متعدد طبیعی و عواملی نظیر ژنتیک در شل شدن واژن نیز تاثیر گذار است .

کاهش حجم لب های خارجی دستگاه ، کاهش یافتن هورمون های پروژسترون و استروژن همگی در دهه 30 الی 40 سالگی شروع شده و با بالا رفتن سن این عوامل تشدید نیز می یابد .

 

 

مطالب مرتبط: جوانسازی واژن چیست   laser vaginal rejuvenation


درمان شلی واژن با لیزر

برای درمان شلی واژن  Vaginal discharge  و درمان گشادی واژن بسیار موفق عمل کرده است ، درمان مشکلات واژن با لیزر مونالیزا تاچ بسیار موفق بوده است ، این لیزر نه تنها مشکلات واژن را درمان می کند بلکه در زمینه زیبایی واژن نیز بسیار موفق عمل کرده است .

بهترین سن جراحی زیبایی واژن

برای جراحی زیبایی واژن سن خاصی را نمی توان تعریف کرد اما باید اشخاص سن بالای 18 سال را داشته باشند ، در خصوص اینکه بهترین سن جراحی زیبایی واژن کی است باید بیان کرد در هرشخصی این سن متفاوت است در برخی از اشخاص به دلیل ژنتیک کشش بافت عضلات واژن زودتر رخ می دهد این در حالی است که در برخی از اشخاص ممکن است در سنین بالا کشش عضلات واژن رخ دهد .

لیزر مونالیزا در زمینه درمان مشکلات واژن بسیار موفق عمل کرده است .


کاربردهای لیزر مونالیزا


لیزر مونالیزا در چه مواردی کاربرد دارد؟


مطالب مرتبط: نقطه جی در ن کجاست؟  


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور


زیبایی و سلامتی واژن ,درمان ,لیزر ,زیبایی ,مونالیزا ,موفق ,زیبایی واژن ,شدگی واژن ,لیزر مونالیزا ,جراحی زیبایی ,بسیار موفق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در مسیر پرهیزگاری Schniz.co دی جی استور پرسش مهر۹۷ آشنایی با چرم و آموزش چرم دوزی مرجع رسمی مسابقات آنلاین pes انجمن خوشنویسان شعبه لاهیجان اقدام پژوهی معلمان