بیوگرافی یاسمن معاوی

یاسمن معاوی بازیگر اصالتا اهوازی و جدید سینمای ایران است. او چنان استعداد بازیگری دارد و در این چند سال درخشیده است که از او به عنوان پدیده سینمای ایران یاد می شود.

بازی در فیلم غیرمجاز اولی تجربه حرفه ای یاسمن معاوی بود. چه شانسی بالاتر ازین که برای شروع فعالیت هنری از این راه و با همچین کاری وارد دنیای پر زرق و برق سینما شوی.

وقتی از یاسمن معاوی درباره حضورش در این فیلم سوال شده او گفت: از بین تعداد زیادی دختر که طی فراخوانی برای نقش اول فیلم انتخاب شده بودند من به عنوان گزینه نهایی بازی در این فیلم انتخاب شدند. یاسمن معاوی همچینن از از میلاد کی مرام بخاطر راهنمایی ها و کمک هایش نیز تشکر کرده است و عنوان کرده که این کار میلاد کی مرام یازی را برای راحت کرده است.

از دیگر کارهای یاسمن معاوی می توان به ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف اشاره کرد که همگی جزو فیلم های خوب چند سال اخیر سینمای ایران است.

 

 


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش فیلم ,یاسمن ,کرده ,سینمای ,معاوی ,سینمای ایران ,یاسمن معاوی ,فیلم انتخاب ,بیوگرافی یاسمن ,بیوگرافی یاسمن معاوی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

moblkade24 سنگ شکن فکی ، سنگ شکن مخروطی و سنگ شکن کوبیت sabtebazargan محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران تخفیف ویژه test برنامه نویسی میکروکنترلر مدرس مشاوره ایمنی آتش نشانی گرمایش برودت پارس