به نام خدا

مقدمه:

تعطیلات تابستان 4 ماه است که بعد از هفت ما درس خواندن شروع میشود که دانش آموزان میتوانند در این 4 ماه تعطیلی اوقات فراغت خوبی داشته باشند و به کار های غیره بپردازند.

بدنه:

من در تعطیلات تابستان به سر کار رفتم تا بتوانم علاوه بر درس خواندن و آموختن بتنوانم هنری را در کنار درس های خود بیاموزم تا در اینده بتوانم در کار های دیگر هم موفق باشم .

     پدر من میگوید کار کردن خیلی خوب است اخر پسر را مرد بار می اورد . حالا که فکر میکنم او راست میگوید اخر حالا که فکر میکنم میبینم بدست اوردن پول خیلی سخت است،پس نباید الکی خرجش کنم و پول را به هدر بدهم اخر پدرم برای بدست اوردنش خیای زحمت کشیده است.

    همین طور من در 4 ماه تعطیلی به کلاس زبان رفتم تا بتوانم در سال اینده در درس زبان موفق باشم چون زبان انگلیسی یکی از زبان های مهم دنیاست و یاد داشتن این زبان کمک بزرگی به ادم میکند تا در اینده انسانی موفق باشد و همین طور این کار خود یک هنر است.

نتیجه:  

 سر انجام تابستان تمام شد و من دوباره دلم برای تفریح ها ، مسافرتی که در تابستان امسال رفتیم ، کلاس زبان ، کار و غیره تنگ خواهد شد .

 

این انشا برای پسران بود برای دیدن انشای دخترانه اینجا کلیک کنید .


ویرگول ، سایت درسی زبان ,تابستان ,موفق ,بتوانم ,تعطیلات ,اینده ,تعطیلات تابستان ,کلاس زبان ,موفق باشم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Monsters club بازی های کامپیوتری کانال تلگرام الکتروموتور تکفاز و سه فاز هر چی که بخوای روستای جزصالح سفلی ????پرواز و سقوط بانوی ایرانی???? اینجا همه چی هست وبلاگ موسسه آموزش عالی سراج