Pocket Rush نام بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و مسابقه ای از استودیوی redBit games می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

در این بازی زیبا شما قادرید مسابقه اتومبیل رانی را با گرافیک چند وجهی بسیار زیبا و در 10 مسیر کوهستانی تجربه کنید. خود را برای مسابقاتی نفسگیر و مهیج آماده کنید. از قاره ای به قاره دیگر بروید و ثابت کنید در هر مسیری که مسابقه دهید، می توانید بهترین باشید.

بازی موبایل یورش ماشین های جیبی

با تمام سرعت در مسیرهای مستقیم حرکت کنید و قبل از آن که به پیچ ها برسید، سرعت تان را کاهش دهید. همچنین قادرید با دوستان تان یا کاربران دیگری از سراسر جهان به صورت آنلاین و در مسیرها و تورنومنت های مختلف مسابقه دهید و با شکست آن ها خود را به صدر جدول بالاترین امتیازات بازی برسانید.

بازی توانسته امتیاز خوب و قابل قبول 4.2 از 5 را کسب کند. بازی دارای گرافیکی زیبا و جذاب به همراه گیم پلی ای مهیج می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است.

دانلود بازی Pocket Rush

دانلود دیتای بازی Pocket Rush


مجله گل من بازی ,مسابقه ,زیبا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزی Kashikaran اجناس فوق العاده مطب ایمپلنت تهران|دکتر وحید دهقان آموزش جامع کسب درآمد از اینترنت kierauwgl9 situs وب سرگرمی تفریحی رزفا | Rozfa گرشا صوت