پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون L1800 

اپسون یکی از برند¬های معروف در حوزه¬ی تولید دستگاه¬های پرینتر بوده که محصولاتی با کیفیت بالا را عرضه¬ی بازار می¬کند. پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون L1800، یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی بزرگ بوده که قادر است عمل چاپ را به خوبی انجام دهد. ابعاد این دستگاه 215*322*705 میلی-متر بوده و وزن آن 12.5 کیلوگرم محاسبه شده است. 

پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون  L1800 - گاه اینترنتی وینسلو

این پرینتر دارای 6 کارتریج بوده که هر یک از آن¬ها تا 70 میلی¬لیتر گنجایش جوهر دارند. مخزن جوهر مشکی در این دستگاه تا 2600 برگ و بطری جوهرهای رنگی آن تا 4700 برگ را می¬تواند در اختیار شما قرار می¬دهد. رزولوشن چاپ در پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون L1800،dpi 5760*1440 بوده که می¬تواند در هر دقیقه 2.6 برگ رنگی و 2.6 برگ سیاه سفید را تولید کند. 

پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون  L1800 - گاه اینترنتی وینسلو

این دستگاه قادر به انجام چاپ دو رو نبوده و شما می¬توانید به صورت دستی این کار را انجام دهید. ظرفیت سینی این پرینتر تا حداکثر 100 برگ معمولی و 30 برک گلاسه بوده که سایز هر یک از ورق¬ها در بازه¬ی Legal تا A3 قرار دارد. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توانیم به سی¬دی درایور همراه با آن اشاره کنیم. شما می¬توانید این محصول را از طریق پورت نسل دوم USB عامل مورد نظرتان متصل کنید. 
برای این دستگاه می¬توانید به گاه اینترنتی وینسلو مراجعه کنید.


vinselo پرینتر ,بوده ,دستگاه ,اپسون ,جوهرافشان ,کاره ,جوهرافشان اپسون ,کاره جوهرافشان ,کاره جوهرافشان اپسون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای دکتر محمدطاهر رجبی - فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم آشپزی الکسا چت|چت روم فارسی|وی چت مرجع دانلود فایل ارامش چت ا اریا چت دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی هاست و دامنه رایگان