یکی از سوالات متداولی که بسیاری از دختران از بهترین جراحان زیبایی می پرسند این است که آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی labiaplasty را انجام دهند یاخیر؟ که در این بخش به پاسخ این سوال می پردازیم تا در این زمینه اطلاعات لازم را بدست آورید.

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی انجام دهند.


در ابتدا باید بیان کنیم که لابیاپلاستی یک نوع جراحی زیبایی واژن است که به منظور کوچک کردن لابیا ها با استفاده از لیزر صورت می گیرد این جراحی خارج از پرده بکارت انجام می گیرد و یک نوع جراحی است که ربطی به پرده بکارت ندارد و انجام این کار هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند.

با استفاده از لابیاپلاستی چیست؟ می توان ظاهر زیبایی در لابیا ها ایجاد کرد بسیاری از دختران پس از سن بلوغ لابیا های آن ها بیش از حد رشد می کند به گونه ای که بدلیل بزرگ بودن لابیا ها نمی توانند لباس های تنگ بپوشند.

بزرگ بودن بیش از حد لابیاها در برخی از دختران موجب کاهش اعتماد بنفس آن ها گردیده است و ظاهر بزرگ لابیاها آن ها را آزرده خاطر کرده است که با استفاده از جراحی لابیاپلاستی می توان این مشکل را برطرف کرد و ظاهر لابیا ها را کوچک و زیبا کرد.

برخی از دختران از رنگ تیره واژن خود بسیار رنج می برند و این مسئله ذهن آن ها را بسیار درگیر کرده است که با استفاده از لیزر می توان دستگاه و کشاله ران را روشن تر کرد. سفید کردن واژن با استفاده از لیزر هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند و دختران باکره در صورت تیره بودن ناحیه واژن می توانند آن را انجام دهند.

برای انجام جراحی لابیاپلاستی چیست انتخاب پزشک بسیار حائز اهمیت است دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی ن در انجام این جراحی از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و با روش ها و تکنیک های روز دنیا با مهارت و دقت بالا عمل لابیا پلاستی را انجام می دهند و در این زمینه می توانند راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.


منبع:وب سایت دکتر خلیلی


زیبایی و سلامتی انجام ,دختران ,لابیا ,استفاده ,پرده ,جراحی ,پرده بکارت ,انجام دهند ,دختران باکره ,بزرگ بودن ,بکارت وارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلودسریال دانلودفیلم دانلوداهنگ کرتین وال اخبار اسفند 96 شب که میشه بهترین سایت کسب درآمد از وبلاگ و وبسایت Green Fire سه سوته خرید کن تحویل بگیر سایت دلشکسته ها