ثبت شرکت در قشم مراحل و مزایای آن

موقعیت آب و هوا و جغرافیا

مساحت جزیره قشم از ۱.۴۹۱ کیلومتر می باشد که در ۵۶. ۱۶ طول شرقی و ۲۶. ۵۷ عرض جغرافیایی شرقی واقع گردیده است. جزیره قشم در قسمت جنوب ایران و در خلیج فارس  و در ۲۲ کیلومتری جنوب بندر عباس واقع گردیده است. تاثیر گرفته از سیستم گرم و استوایی و موسمی دمیده از عربستان سعودی و کویر، آب و هوا از جزیره گرم و استوایی که توسط سیستم کم فشار مدیترانه قرار دارد. میزان بارش بسیار کم می باشد و فصل بارش از نوامبر شروع می گردد و تا فوریه دما به طور متوسط ۲۶ درجه سانتیگراد می باشد، به مدت چهار ماه آب و هوای گرم به مدت ۸ ماه از سال می باشد ، رطوبت بالاتر از ۸۰٪ است و در جزیره آب و هوای سرد و معتدل برخوردار می باشد.

پتانسیل های خاص برای سرمایه گذاری های گوناگون و ارائه فرصت ها جهت سرمایه گذاری در قشم است

زیرساخت های موجود گوناگون مثلا فرودگاه ها، اسکله کاوه با ظرفیت ۱۰۰٫۰۰۰ پناهگاه  و  . منابع عظیم گاز طبیعی موجود در جزیره، وجود میدان های نفتی در اطراف جزیره مانند جزیره نفت خیز هنگام و نزدیکی به کشورهای خلیج فارس پارسی و نزدیکی به سرزمین اصلی و وجود جاده ها و بزرگراه ها و بهره مندی از امکاناتی مانند آب و پوشش بیشتر بخشی از جزیره و برق و سیستم های ارتباطی و  فیبر نوری و وجود شهرک های صنعتی و جاذبه های توریستی و سواحل دیدنی و جذاب و پتانسیل خوبی برای گردشگری بوجود آورده است.

فرصت های گردشگری مناسب جهت ثبت شرکت در قشم

منطقه آزاد قشم از فرصت های گردشگری عظیمی برخوردار می باشد از جمله پارک جهانی قشم   و جغرافیایی بکر و سواحل با شکوه و زیبا در اطراف جزیره با بیش از ۳۵۰ کیلومتر طول  جاذبه های طبیعی و توریستی مثلا جنگل های حرا و غار نمک و خلیج دلفین ها و غار خورباس و بازارهای متعددو هزینه های  نسبتا کم و معقول می باشد ، فرصت های بزرگ جهت گردشگران، چه داخلی و خارجی ایجاد کرده و برای رسیدن به جزیره کافی است و به راحتی از راه زمینی و هوا و یا دریا قصد سفر کرد.

هتل و زیرساخت های حمل و نقل موجود در منطقه آزاد قشم با توجه به ازدیاد تعداد مسافران و گردشگران ورودی به این جزیره، به ویژه در پاییز و زمستان و هتل ها موجود می باشند خواسته های گردشگران را کمتر برآورده گردانند .


کامپیوتریها جزیره ,موجود ,فرصت ,گردشگری ,وجود ,سیستم ,اطراف جزیره ,سرمایه گذاری ,واقع گردیده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کتاب طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد خدمات کامپیوتری سناتور | Senator قلم رنجه های یک‌ذهن‌ آشفته بیا برا خرید اخلاق پسندیده مرکز آزمونها vistamag