در ادامه ي دو پست قبل در رابطه با ست کردن خاکستری-قهوه ای در دکوراسيون به ارائه مطالبي ديگر در اين زمينه ميپردازيم:

سفيد در کنار خاکستري مايل به قهوه اي در دکوراسيون منزل

سفيدِ پر چين و شکن ميتواند به زيبايي، خاصيت خنثي بودن ذاتيِ رنگ خاکستري مايل به قهوه اي را جبران کند و در حاليکه کنتراستي زيبا ايجاد کرده کماکان اجازه ي درخشندگي به رنگ سفيد را خواهد داد. روتختي خاکستري-قهوه اي را در دکوراسيون داخلی يک اتاق خواب سفيد امتحان کنيد تا حس طراوت و تازگي را در کنار حس گرما تجربه کنيد.

دکوراسيون منزل 

تاثير رختخواب خاکستري-قهوه اي بر ديوارهاي سفيد

 

تزيينات و گچبريهاي سفيد تا اندازه اي ميتواند به فضا جذابيت ببخشند که در صورت تشديد روشنايي باعث تاکيد بر فضاي اتاق مي شوند.

دکوراسيون منزل

 گچبري سفيد در اتاق نشيمن خاکستري-قهوه اي

 

کابينت هاي سفيد در آشپزخانه و يا سرويس بهداشتي مي تواند ديوارهاي خاکستري مايل به قهوه اي را کاملا تحت تاثير قرار دهد. توجه داشته باشيد که چطور خطوط سفيد در ميان کاغذ ديواري گلدار عکس زير به فضا احساس تزيينات پر آب و تابي بخشيده.

دکوراسيون منزل

کاغذ ديواري خاکستري مايل به قهوه اي در دکوراسيون داخلی حمامي خاص و مدرن

 

ملحفه هاي سفيد يا کرم رنگ را در اتاق خاکستري-قهوه اي تيره امتحان کنيد تا به لمس نور برسيد! اضافه کردن بافت هاي پشمالو و نيز پرده ي صاف وسفيد به ايجاد حس آرامش بخش و آسماني منجر خواهد شد!

دکوراسيون منزل

خاکستري مايل به قهوه اي و رنگ کرم در يک اتاق خواب راحت

 

در کنار روشنايي و تازگي رنگ سفيد، رنگ سياه به فضا کنتراست و هيجان ميبخشد. ترکيب کردن توناژهاي سفيد با مشکي کمک خواهد کرد که خطوطي را براي فضا تعريف کنيم.

 

تاکيد بر فضا با توناژهاي صورتي

ما خواهيم مطلب امروز را با چند ايده درباره چگونگي ترکيب رنگهاي چشم نواز با خاکستري مايل به قهوه اي با پايان برسانيم. رنگ صورتي از تناسب طبيعي با رنگ خاکستري مايل به قهوه اي برخوردار است. همانطور که اين نکته توسط گل هاي رز و پرده هاي صورتي اتاق نشيمن زير نشان داده شده است.

 

دکوراسيون داخلي

اتاق نشيمن خاکستري مايل به قهوه اي با نقاط تاکيدي صورتي رنگ

 

فضاي زير ويتريني است از ديوارهاي پوشيده شده با رنگ خاکستري مايل به قهوه اي، که طراح دکوراسيون داخلی آن شروين ويليامز مي باشد. هم ديوارها  و هم مبلمان که به نظر ميرسد به مرز بادمجاني نزديک شده اند، ثابت مي کند که سايه هايي از بنفش گلگون به زيبايي با خاکستري مايل به قهوه اي جور مي شود.

دکوراسيون منزل

 سايه هاي خاکستري مايل به قهوه اي در يک اتاق نشيمن زيبا

 

شما حتي مي توانيد جسورانه تر و درخشان تر کار کنيد! قرمز ميتواند به يک فضا با پس زمينه ي خاکستري-قهوه اي انرژي خاصي ببخشد. پس اجازه دهيد خاکستري مايل به قهوه اي زمينه را براي ضربه هاي پرطراوت و چالاک قرمز آماده کند!

دکوراسيون داخلي

خاکستري مايل به قهوه اي در مواجهه با رنگ قرمز در دکوراسيون داخلی اتاق خوابي مدرن

و

از آنجايي که خاکستري مايل به قهوه اي خنثي است، به خوبي با انواع رنگها ترکيب زيبايي تشکيل ميدهد؛ از آبي ها و سبزها گرفته تا توناژهاي نارنجي و مرجاني.

 

دکوراسيون داخلي

انفجارهايي از قرمز در يک اتاق نشيمن خاکستري مايل به قهوه اي

 

اميدواريم که با اين مطالب توانسته باشيم رنگ خاکستري مايل به قهوه اي را به عنوان رنگ زمينه به اثبات برسانيم.

 

تهيه و ترجمه: تحريريه گروه معماري و دکوراسيون داخلی شاه توت


معماری داخلی و دکوراسیون منزل قهوه ,خاکستري ,مايل ,اتاق ,سفيد ,داخلی ,خاکستري مايل ,دکوراسيون داخلی ,خاکستري قهوه ,اتاق نشيمن ,نشيمن خاکستري ,اتاق نشيمن خاکستري منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

zanezaft03 news رادیو و تلویزیون آشتی فروشگاه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان digital marketing معرفی کالا پلاس نی مووی Masoudags Melow Music