در مقاله گذشته که درباره دندانپزشک خوب در شرق تهران تهرانپارس بود توضیح دادینم که ملاک های انتخاب یک دندانپزشک خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد حالا بیشتر درباره این زمینه خواهیم گفت

  • یک دندان‌پزشک خوب به شما گوش فرامی‌دهد. قبل از اینکه تشخیص خود را بگوید یا اینکه به درمان مبادرت کند به علت مراجعه، دغدغه‌ها و مشکلات شما گوش فرا می‌دهد. حقیقت این است که وقت دندان‌پزشکان محدود است ولی یک دندانپزشک خوب هرگز کمبود وقت را بهانه‌ای برای گوش ندادن به حرف‌های شما قرار نمی‌دهد. دندان‌پزشک محق است که برای وقتی که برای معاینه و تشخیص قرار می‌دهد هزینهٔ ویزیت دریافت کند. گوش دادن فعال جز این روند تشخیص است.

دندانپزشک خوب درحا صحبت کردن با کودک

  • دندان‌پزشک خوب در درجه اول برای علت مراچعه شما ارزش قائل است و درصدد حل مشکل اصلی شماست. پیشنهاد انجام درمان ارتودنسی برای زیباتر شدن یا درمان زیبایی و سفید کردن دندان‌ها مانند هنرپیشه‌های سینما شدن به شما نمی‌دهد. به شما نمی‌گوید که دندان‌هایتان زشت یا بدفرک هستند. مگر اینکه خودتان در این موارد از دندان‌پزشک سؤال کنید. او یک طبیب و درمانگر است نه تاجر و ندهٔ خدمات گران‌قیمت.
  • دندان‌پزشک خوب در مورد پیشگیری از پوسیدگی‌ها و بیماری‌های دهان و دندان شمارا راهنمایی می‌کند. در برابر بهداشت دهان و دندان‌های شما احساس مسئولیت دارد و مایل است شما روش‌های پیشگیری را یاد بگیرید. ر وعده‌های مراجعه همهٔ دندان‌های شما معاینه می‌کند و در مورد تغییرات دندان‌ها و بافت‌های دندان شمارا راهنمایی می‌کند.

ارزش های که یک دندانپزشک خوب قائل است

  • یک دندان‌پزشک کار بلد زمانی که ببینید کاری را همکار متخصص برای شما به عنوان مراجعه‌کننده بهتر انجام می‌دهد، شمارا به همکار متخصص ارجاع می‌دهد. حتی اگر شما اصرار کنید که درمان را خودش انجام دهد، برای شما توضیح می‌دهد که هدف از ارجاع انجام عالی درمان شماست. دندان پزشکان وارد و باتجربه بیشتر از دندان‌پزشکان بی‌تجربه بیمار به همکاران متخصص ارجاع می‌دهند. دندان‌پزشک خوب با شما صادق و روراست است.
  • یک دندان‌پزشک عالی، برای هزینهٔ شما ارزش قائل است.‌ یک نوع درمان را به شما دیکته نمی‌کند. حتی اگر درمان جایگزینی هست که خودش انجام نمی‌دهد، آن را به شما پیشنهاد می‌دهد. همهٔ گزینه‌های درمانی را فارغ از هزینهٔ آن‌ها برای شما توضیح می‌دهد و بیش از آنکه شمارا به چشم پول ببیند، در صدد ارائه راه حل برای مشکل شماست.
  • دندان‌پزشکان خوب برای وقت شما ارزش قائل هستند. تلاش می‌کند کمترین زمان شما در اتاق انتظار سپری شود و اگر با تأخیر درمان شما انجام شد (که به خاطر غیرقابل پیش‌بینی بودن درمان‌های دندان‌پزشکی طبیعی است) از شما عذرخواهی می‌کند. در عین حال کیفیت درمان را قربانی وقت نمی‌کند و برای درمان شما زمان کافی صرف می‌کند.
  • دندان‌پزشک خوب ظاهر مرتب و آراسته دارد. مطب تمیز و پاکیزه‌ای طبابت می‌کند و در صحبت با شما تلاش می‌کند که نه صرفاً از جایگاه دندان‌پزشک – بیمار بلکه مثل دو انسان ارتباط اجتماعی برقرار کند.شما را در انتخاب درمان مشارکت می‌دهد و نظر شما را اولویت قرار می‌دهد.
  • دندانپزشک باید با احترام با مراجعین صحبت کند. هرقدر هم که در برخی موارد صحبت‌های بیماران غیرمنطقی یا غیرواقعی باشد، آن‌ها را بشود و سعی کند با منطق مخاطبینش را قانع کند. با کارکنان مطب با احترام صحبت می‌کند و در صورت بروز خطا یا اشتباه در مورد بیماران، از آن‌ها معذرت خواهی می‌کند.
  • بهترین دندان‌پزشک دندانپزشکی است که از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده می‌کند. تمامی توان و امکانات لازم را برای راحتی شما به کار می‌گیرد تا کمتر اذیت شوید و بیشتر احساس آرامش کنید. به آرامی بافت‌های دهان شمارا لمس می‌کند و موقعیت پراسترس شمارا روی یونیت دندان‌پزشکی درک می‌کند.
  • یک دندان‌پزشک با ویژگی‌های برتر، درمان‌های شمارا دنبال می‌کند. در مورد درمان‌های قبلی که برایتان انجام داده است کنجکاوی به خرج می‌دهد و سؤال می‌پرسد. پیگیر درمان‌های شماست و دید بلندمدت در مورد مراجعات شما دارد.
  • منبع: http://drmorsali.com

مطب دندانپزشک اریا می‌کند ,دندان‌پزشک ,درمان ,می‌دهد ,انجام ,شمارا ,ارزش قائل ,خودش انجام ,توضیح می‌دهد ,تلاش می‌کند ,متخصص ارجاع ,شمارا راهنمایی می‌کند ,دندان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

http://goolnoor.rozblog.com/ کولرهای آبی ازدواج و خانواده Jaxtoneqls60 site آزمون تولک آوای ماه williamaxb89 home