تصویر هنری جدیدی از فیلم Metal Gear Solid منتشر شد

  • تصویر هنری جدیدی از فیلم Metal Gear Solid منتشر شد

    به‌تازگی تصویر هنری جدیدی از فیلم مورد انتظار متال گیر سالید (Metal Gear Solid) که به‌نوعی یک اقتباس از مجموعه بازی آن محسوب می‌شود، منتشر شده است.

    در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری آی ان جی، در طی یکی از گزارش‌های جدید خود، یک تصویر هنری زیبا و جدید از تازه‌ترین اثر اقتباسی جردن وگ رابرتز یعنی فیلم Metal Gear Solid (متال گیر سالید) منتشر کرده است.این تصویر هنری توسط هنرمندی به نام جو پیترسون خلق شده است. ما در این تصویر شاهد حضور یک Gekko آن هم در خاور میانه هستیم. در طرف دیگر تصویر هم شخصیت بیگ باس یا همان اسنیک حضور دارد که پشت ماشینی بسیار نابود و خراب پنهان شده و سیگاری هم در دهان دارد. این تصویر هنری، به نوعی یادآور صحنه‌های ابتدایی بازی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots که برای پلی استیشن 3 ساخته شده بود، است.

    جردن وگ رابرتز، کارگردان فیلم متال گیر سالید که کارگردانی فیلم Kong: Skull Island (گ: جزیره جمجمه) را هم بر عهده داشته، در طی مصاحبه‌ای درباره این پروژه اینگونه صحبت کرد:

    این اثر هنری، به هیچ وجه اشاره‌ی خاصی به هیچ بازیگری ندارد. این کار، یک روش بسیار رایج در میان هنرمندان آن هم در زمینه‌ی ایجاد فریم‌های کلیدی است. آنها معمولا از بازیگران زمان خودشان برای خلق یک اثر هنری الهام می‌گیرند. اینگونه می‌توان گفت که مرحله‌ی انتخاب بازیگران و بررسی آنها حتی آغاز هم نشده است. ما در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی فیلمنامه قرار داده‌ایم و سعی می‌کنیم بهترین داستان و فیلمنامه‌ای را که می‌توانیم، برای این فیلم خلق کنیم. من ایده‌های بسیار زیادی برای اینکه این شخصیت‌های نمادین و محبوب را به بهترین شکل به زندگی بیاوریم، در نظر دارم و به شما می‌گویم که این اثر هنری اصلا پنجره‌ای به سمت پروسه‌ای که در آن قرار داریم، نیست. امیدوارم که از این کار لذت برده باشید و همچنان ۳۱ روز آثار هنری از متال گیر را دنبال کنید.

    Metal Gear Solid movie

    این جریان از روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) آغاز شد. جردن وگ رابرتز با انتشار تصاویر هنری از متال گیر سالید که در گذشته هیچ کجا دیده نشده است، خواست تا به روش خود، ۳۱مین سالگرد این مجموعه را جشن بگیرد.

    منبع:زومجی.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و.


دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم هنری ,تصویر ,بيوگرافي ,gear ,منتشر ,solid ,تصویر هنری ,gear solid ,metal gear ,هنری جدیدی ,فیلم metal ,gear solid منتشر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمالاین علمی و مذهبی تخفیف دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار هر چی که بخوای Asal تخفیفان آموزش برنامه نویسی