درب و پنجره دوجداره کلنگی در کرج:درب و پنجره دوجداره کلنگی (Tilt) به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و همچنین قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد.
معمولا درب و پنجره یو پی وی سی کلنگی (Tilt) در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد. استفاده رایج از درب و پنجره دوجداره کلنگی (Tilt) مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد.
در نوع بازشو علاوه بر قابلیت بازشو لولایی ، امکان باز کردن درب و پنجره از بالا نیز وجود دارد .این نوع بازشو ، ضمن بارندگی خطر ورود باران به داخل اتاق نیز وجود ندارد. وجود پرده نیز مزاحمتی برای بازشدن این درب و پنجره به وجود نمی آورد. سیستم بازشو این درب و پنجره تک حالته می باشد که حول محور زیرین خود باز می شود. بازشدن این درب و پنجره تا زاویه 45 درجه می باشد.


یو پی وی سی کرج پنجره ,بازشو ,کلنگی ,دوجداره ,وجود ,tilt ,پنجره دوجداره ,دوجداره کلنگی ,کلنگی tilt ,پنجره دوجداره کلنگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای پلیمر من، ایکتیوز و زندگی آشپزی همه چی موجوده web2020 پیشگیری از بيماري هاي گوش و حلق وبيني طب اسلامی / سنتی کامپیوتر اِوان