ماجرای سعید براتی سربازی که ربوده شده و به پاکستان منتقل شده بود چه بود؟
با انتقال «سعید براتی» به کشور خانواده این سرباز که بیش از یک سال چشم انتظار ورودش بودند خوشحال شدند. فرمانده مرزبانی کشور از بازگشت " سعید براتی " ؛ سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میر جاوه، خبر داد.
۶ اردیبهشت‌ماه ۹۶، یازده مرزبان قرار بود شیفت‌ گشت خود را عوض کنند، اما ساعت به ٨ شب نرسیده رگباری که به روی آنها گشوده شد برنامه را عوض کرد. به‌جای گشت‌زنی و تعویض شیفت ٩ نفر از نیروهای مرزبانی به شهادت رسیدند و دو نفر مجروح شدند. لابه‌لای شور و هیجان حاکم بر رسانه‌ها و مردم در هنگام برگزاری مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری، از زبان یکی از مجروحان نجات‌یافته از این کشتار مرزی جمله‌ای منتشر شد.

خبرگزاری‌ها از قول سرباز داوود باشتنی نوشتند: «وقتی تروریست‌ها به سمت ما حمله کردند، تنها توانستم در قسمت جنگلی و پشت درختان مخفی شوم. بعد از اینکه تروریست‌ها نیروها را به شهادت رساندند به نیروهای کادری تیر خلاصی زدند. در دقایق آخر دیدم که آنها یکی از سربازان که زنده بود را با خود بردند.» روز گذشته جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفته‌های او را تأیید کرد. سرباز سعید براتی از هنگ مرزی میرجاوه ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شده است.

سردار اسکندر مؤمنی دیروز در هنگام بازدید از نوار صفر مرزی در منطقه میرجاوه به خبرنگاران گفت: «براساس آخرین خبرهایی که داریم این سرباز فداکار پس از مجروح شدن به خاک پاکستان منتقل شده و اقدامات جدی ما در خصوص تعیین سرنوشت این سرباز فداکار ادامه دارد.»


ایران پارس ویدیو سرباز ,سعید ,براتی ,مرزی ,پاکستان ,منتقل ,سعید براتی ,پاکستان منتقل ,سرباز فداکار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سازمان اسکی آزاد دبیرستان انرژی اتمی مشهد ام دی کامیکس مهدی نهالی دانلود ها فروش فلزیاب طلا یاب قوی هوکر مجسمه فایبرگلاس | مجسمه رزین entekhabcenterahmadi