اگر اهل سفر دسته جمعی هستید و نمی خواهید تنهایی به تور استانبول سفر کنید، اگر دوستدار کنسرت های موسیقی و فستیوال های هنری هستید و تحمل هوای آفتابی را دارید تابستان به استانبول بروید. اما اگر به دنبال لذت بردن از هوا و دیدن اتفاقات آب و هوایی منحصر به فرد تور استانبول  هستید، بهترین زمان سفر شما به استانبول، ماه های پایانی فصل بهار و ماه های اول فصل پائیز است. البته می توانید این زمان بندی را طوری انجام دهید که به کنسرت ها و فستیوال ها هم برسید.

در تعطیلات نوروزی هم هر چند شهر خیلی شلوغ می شود، اما می تواند لحظه های به یادماندنی برای شما باشد و تجربه های شیرینی از نوروز استانبول در خاطرتان حک شود. خوب شاید در تعطیلات نوروزی فرصتی برای سفر نداشته باشید و در بقیه روزها نیز به خاطر مشغله های کاری یا درس و مضق بچه هایتان فرصتی برای سفر نباشد. تنها راه چاره برای اینکه از شهر و خانه و روزمرگی کار و درس رها شوید روزهای آخر تابستان است، در این روزها هم هوا خوب است هم هنوز مدرسه و دانشگاه شروع نشده، و هم از نوروز و تابستان، خلوت تر است چون مسافرهای تابستانی در این روزها در حال برگشتن هستند.


بهترین تورهای ارزان لحظه آخری روزها ,استانبول ,فرصتی برای ,تعطیلات نوروزی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست لانه یک عقاب دست خودم نیست رمان سنتر نغمه دانلود بانک لینک های دانلود آهنگ میباشد. گنجشک های توی دهانم ... ثبت نام وام ازدواج دست نوشته های پوبون