قاب محافظ گلسی اس 9 پلاس از سری محصولات Hero برند X-Level با کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبا و شیک مناسب برای گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ. این قاب محافظ گلکسی اس 9 پلاس بسیار زیبا و ظریف و در عین حال مقاوم در برابر ضربه و خط و خش ساخته شده است.

ضخامت کم و وزن سبک قاب محافظ Samsung Galaxy S9 Plus برند X-Level باعث می‌شود هنگام استفاده حجم گوشی بزرگ نشود و همچنان خوش ساخت و زیبا باقی بماند. روی بدنه کاور Galaxy S9 Plus بافت ریزی دارد که علاوه بر زیبایی آن باعث می‌شود لیز نباشد. لوازم جانبی Galaxy S9 Plus

قاب محافظ گلسی اس 9 پلاس,قاب محافظ Galaxy S9 Plus

به دلیل کیفیت بالا و اصلی بودن جنس هنگام استفاده از این کاور محافظ Galaxy S9 Plus مزاحمتی برای استفاده از کلید ها, پورت ها, سنسور و دوربین وجود ندارد چرا که با دقت بسیار بالا برش خورده است.

جنس این قاب محافظ از نوع پلاستیک سخت و فشرده است. کاور محافظ با جنس خشک از گوشی در برابر ضربه بهتر محافظت میکند. جنس رویه قاب نیز بسیار با کیفیت است و در برابر جذب اثر انگشت مقاوم و در نتیجه باعث عمر و حفظ زیبایی آن می‌شود.

برای روی لینک زیر کلیک کنید

قاب محافظ گلسی اس 9 پلاس برند X-Level Hero


جهان مارکت محافظ ,پلاس ,galaxy ,level ,برند ,plus ,محافظ گلسی ,پلاس برند ,level hero ,کاور محافظ ,باعث می‌شود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن مددکاران اجتماعی استان یزد تم زیبایی بهانه ی عاشقانه فروشگاه تیرکس طاقت بیار Amptm اخبار روز تکنولوژی ، صنعت ، فلزات شامل میلگرد و ورق و اخبار علمی و ...گ چاپ پیکسل / چاپ روی اجسام