جراحی زیبایی سینه شایع ترین عمل زیبایی در خانم ها : بدون شک داشتن سینه هایی خوش فرم و سفت تاثیر به سزایی در زیبایی بانوان داشته و اهمیت فوق العاده ای در اعتماد به نفس آن ها دارد . در این میان برخی از بانوان از کوچک بودن سایز سینه ، بدفرم بودن شکل سینه رنج می برند . امروزه عمل جراحی زیبایی سینه یکی از شایع ترین جراحی های زیبایی در بین بانوان به شمار می رود . عمل جراحی زیبایی سینه طرفداران بسیار زیادی دارد و به منظور بزرگ کردن سایز سینه و بهبود شکل آن انجام می شود . و معمولا بانوانی که سینه هایی بد فرم و بد شکل و نامتوازن دارند ، نسبت به این عمل جراحی زیبایی اقدام می کنند . نامتوازن بودن و بد شکل بودن سینه ها می تواند به دنبال حاملگی ، شیردهی و تغییر وزن و یا عدم رشد مطلوب در بانوان به وجود بیاید .

شایع ترین عمل زیبایی در خانم ها

پروتز سینه یکی از بهترین روش ها برای سینه می باشد . یکی از شایع ترین عمل های زیبایی بزرگ کردن سینه می باشد . در واقع از پروتز به عنوان ابزاری برای سینه و بهبود شکل و اندازه سینه استفاده می شود . در پروتز سینه بانوان می توانند به دلخواه اندازه و سایز سینه ی خود را انتخاب کنند . همچنین بانوان می توانند خودشان نوع برش سینه را انتخاب کنند . البته باید بگوییم که همه ی ان اختیارات و انتخاب ها با مشاوره و م با جراح انجام می شود .

مطالعه کنید : پروتز سینه

باید بگوییم که مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، عمل جراحی زیبایی سینه نیز خالی از عوارض نمی بادش که البته می توان با مراجعه به یک جراح و متخصص باتجربه این عوارض را به حداقل رسانید .

برخی از عوارض رایج و شایع جراحی زیبایی سینه عبارتند از :

  • متورم شدن
  • درد جای زخم
  • خونمردگی

عوارض ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه موقتی بوده و بعد از گذشت مدتی برطرف می شود و جای نگرانی وجود ندارد .


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو سینه ,زیبایی ,جراحی ,بانوان ,سایز ,شایع ,جراحی زیبایی ,زیبایی سینه ,سایز سینه ,شایع ترین ,پروتز سینه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نرم افزار حسابداری قیاس شرکت امید مواد آذربایجان اینجا همه چی هست مرگ بر مرگ تو بهترین خرید رو از ما داشته باش بلاگ و روزمره ها شبکه فریلنسر نیاز Red