اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم , قبل از جراحی زیبایی شکم چه اقداماتی بایستی انجام داد ؟ :جراحی زیبایی شکم امروزه به عنوان یکی از جراحی های زیبایی در بین بانوان از طرفداران ویژه ای برخوردار است . جراحی زیبایی شکم به منظور صاف کردن شکم و داشتن شکمی تخت و بدون چربی انجام می شود . برخی از بانوان بعد از انجام عمل سزارین دچار شلی و افتادگی شکم شده و زیبایی شکم خود را از دست می دهند و برخی دیگر از وجود چربی های اضافه شکم رنج می برند .

اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم راه حلی برای رفع تمام مشکلات زیبایی شکم است . جراحی زیبایی شکم به سه نوع دسته بندی می شود : شود : جراحی پلاستیک شکم (ابدومینوپلاستی), لیپوساکشن یا خارج کردن چربی زیر پوست , و یا ترکیب دوئ روش ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن . توصیه ی ما به شما این است که قبل از اینکه نسیت به جراحی زیبایی شکم اقدام کنید ، در مورد این جراحی اطلاعات کافی را کسب کرده و آگاهانه نسبت به این عمل جراحی زیبایی اقدام کنید . مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر عمل جراحی زیبایی شکم نیز خالی از عوارض نیست . و لازم است مثل هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، در جراحی زیبایی شکم نیز قبل از اقدام بایستی یکسری نکاتی را رعایت کرد . در ادامه ی این مقاله به بررسی برخی از اقدامات لازم قبل از جراحی زیبایی شکم می پردازیم .

اقدامات لازم قبل از جراحی زیبایی شکم :

  • به مدت یک ماه قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم از کشیدن سیگار خودداری کنید .
  • بانوانی که قصد دارند حامله شوند ، عمل جراحی زیبایی شکم را به بعد از حانلگی موکول کنند .
  • به دلیل ساکشن پهلوها در طی جراحی زیبایی شکم ، توصیه بر این است که به مدت یک ماه قبل از اقدام به جراحی زیبایی شکم از کشیدن سیگار جدا خودداری کنید .
  • امکام باقی ماندن جای اسکار در زیر شکم و خط سزارین وجود دارد . شما می توانید محل برش جراحی زیبایی شکم را لیزر کنید تا عوارض ناشی از اسکار و جای زخم از بین برود .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو زیبایی ,جراحی ,اقدام ,اقدامات ,لازم ,انجام ,جراحی زیبایی ,خودداری کنید ,کشیدن سیگار ,زیبایی دیگر ,اقدام کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

teach آلمانی استور پرسش مهر برلیان یاقوتی مقدم دانشجوی ترم صفری دانلود فیلم و اهنگ و خبر آرش قالب ارائه انواع هود و سینک و اجاق با تخفیف ویژه خرید فروش انواع فلزیاب09100061388 رمان 98 - دانلود فیلم و سریال خارجی