کارنامه سبز کنکور چیست ؟ نحوه دریافت کارنامه سبز به چه صورت است ؟ نحوه استفاده کارنامه سبز کنکور به چه صورت است؟ آیا کارنامه سبز همان کارنامه محرمانه است ؟ نحوه مشاهده کارنامه سبز کنکور 97 به چه صورت است؟ ؟ آیا با استفاده از کارنامه سبز می توان انتقالی گرفت؟ آیا مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور 97 محدود است ؟ چگونه می توان از کارنامه سبز کنکور استفاده کرد .

بسایری از کنکوری ها از کارنامه سبز کنکور و نحوه استفاده از کارنامه سبز کنکور مطلع نیستند. آن دسته از داوطلبانی  که در انتخاب رشته خود دچار مشکل شده اید و یا از انتخاب خود راضی نیستید، می توانید با استفاده از کارنامه سبز کنکور 97 و یا همان کارنامه محرمانه در انتخاب  های بعدی خود شرکت و ثبت نام نمایید.

با توجه به سوالات بسیار شما در این اطلاعیه به معرفی اینکه چگونه می توانید از کارنامه سبز استفاده کنید و یا کارنامه سبز شامل چه داوطلبانی می باشد.  کارنامه سبز به کارنامه ای گفته می شود که با اسم های کارنامه نهایی و یا کارنامه محرمانه  کنکور 97 هم شناخته می شود، که با توجه به سال های قبل یک هفته بعد پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97 منتشر خواهد شد.

نحوه مشاهده کارنامه سبز  

کارنامه سبز کنکور 97  برای متقاضیانی صادر می شود که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند و در زمان معین برای انتخاب رشته کنکور سراسری 97 اقدام کرده اند.

بنابرانی کارنامه سبز یا همامن کارنامه محرمانه برای داوطلبانی که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته نشده اند، صادر نخواهد شد و متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته نشده اند می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور 97 در رشته های ارائه شده شرکت نمایند.  در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت و رشته ای تکمیل ظرفیت در صورت عدم مجاز شدن به انتخاب رشته می توانید از هر کجای کشور با مرکز در ارتباط باشید.

 

طریقه استفاده از کارنامه سبز کنکور 97  

در صوتی که با انجام  انتخاب رشته در کنکور 97، در یک انتخاب رشته خود قبول شده باشند، و در صورت نیتی از رشته قبولی خود و اینکه قصد تحصیل در رشته قبولی را ندارند می توانند، از کارنامه سبز کنکور 97  استفاده نمایند.

متقاضیان دقت داشته باشند، در صورت قبولی در یک رشته محل در دانشگاه دولتی روزانه و شبانه و دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی اگر تمایل به تحصیل در رشته قبولی خود را نداشته باشند، می توانند با استفاده از کارنامه سبز کنکور یا همان کارنامه محرمانه درخواست برسی اشتباه و انتخاب رشته اشتباه دهند و یا در صورت قبولی در رشته و عدم علاقه به رشته مورد نظر می توانند درخواست انتقال به یکی از انتخاب های پایینی خود را بدهند این داوطلبان باید درخواست برسی انتخاب های پایین خود را از طریق سازمان سنجش انجام دهند.

 

 در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در رابطه با نحوه استفاده از کارنامه سبز و یا شرایط استفاده از کارنامه سبز برای انتقال، ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته، ثبت درخواست انتقال به یکی از انتخاب های پایینی می توانید از طریق ارتباط  مرکز پاسخ سوالات خود را در دریافت نمایید.

 

کارنامه سبز کنکور 97,کارنامه محرمانه کنکور 97
نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 97
کارنامه محرمانه کنکور 97
دریافت کارنامه سبز 97
مهلت استفاده از کارنامه سبز
دریافت کارنامه سبز 97
مشاهده کارنامه سبز کنکور 97
مشاهده کارنامه سبز 97
دریافت کارنامه سبز کنکور 97
دریافت کارنامه سبز کنکور 97
انتقالی با کارنامه سبز


 ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته نشده اند و قصد ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 را دارند دقت داشته باشند طبق اطلاعیه سازمان سنجش تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 از 23 آبان ماه آغاز شده و تا 2 آذر ادامه خواهد داشت.

همچنین کلیه رشته محل هایی که بواسطه انتخاب رشته 97 نتوانستند ظرفیت خود را کامل کنند در لیست رشته های تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد ممکن است با تمدید احتمالی زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، تا اواخر آبان ثبت نام ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه ممکن است، ثبت نام تکمیل ظرفیت تا اواسط پاییز ادامه داشته باشد، داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که شروع سال تحصیل برای متقاضیان ثبت نام تکمیل ظرفیت در بهمن ماه می باشد. بنابراین برای اطلاع از زمان و تاریخ دقیق شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می توانید با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

لینک مرتبط : 

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 

توقف ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از مهرماه 97 – 98

شرایط ثبت نام رشته های کاردانش دانشگاه آزاد 97 – 98

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 97

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی97 – 98

زمان ثبت نام رشته های دانشگاه مجازی 97 – 98

 منبع:کارنامه سبز – نحوه استفاده از کارنامه سبز کنکور 97

جهت مشاوره در زمینه کارنامه سبز – نحوه استفاده از کارنامه سبز کنکور 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 


tahsil کارنامه ,کنکور ,رشته ,استفاده ,ظرفیت ,تکمیل ,تکمیل ظرفیت ,انتخاب رشته ,کنکور سراسری ,ظرفیت کنکور ,دریافت کارنامه ,تکمیل ظرفیت کنکور ,ظرفیت کنکو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

+++++ بیا تو موزیک - Bia2Music معرفی بهترین روغن های خراطین تیم توسعه انار اجناس فوق العاده وبلاگ ترفندهای موبایل اخبار و اطلاعات سئو حرفه ای گاهنامه رنگارنگ چت قشم