طبق استاندارد تعمیرات نمایندگی تعمیرات ال جی، پس از این که دستگاهها در منزل مشتریان راهاندازی یا تعمیر میشوند، وظیفهی ارزیابی عملکرد پرسنل فنی اعم از زمان مراجعه، برخورد مناسب، مهارت در تعمیر دستگاه، اخذ هزینه مناسب، به ویژه مطابق با تعرفه نمایندگی تعمیرات ال جی، به عهده پرسنل امور مشتریان یا شکایات میباشد. در صورتی که تعمیر دستگاهی درست انجام نشده باشد و مشتریان محترم نمایندگی تعمیرات ال جی به اطلاع بخش امور مشتریان برسانند، این کار در اولویت امور فنی قرار گرفته و سریعاً تکنیسین به محل دستگاه مراجعه و بدون اخذ هزینه تعمیرات دستگاه را به پایان رسانده و گزارش کار را به نمایندگی تعمیرات ال جی یا تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز مرکزی ال جی ارسال میکند، پس از پایان تعمیرات دستگاه یا تعمیر دستگاه، سریعاً پرسنل امور مشتریان طی Happy Call مشتری میزان رضایتمندی مشتریان نمایندگی تعمیرات ال جی را برآورد و به اطلاع مدیریت میرسانند.
تعمیرات سامسونگ تعمیرات ,مشتریان ,نمایندگی ,امور ,تعمیر ,دستگاه ,نمایندگی تعمیرات ,امور مشتریان ,تعمیرات دستگاه ,پرسنل امور ,تعمیر دستگاه، منبع
درباره این سایت