عشق یا هوس؟ سؤالی که قدمتی به اندازه خود عشق دارد و همیشه یکی از دغدغه‌های فکری افراد بوده ‌است؛ در اینجا سعی کرده‌‌ایم تفاوت‌های عشق و هوس را در سه رکن اصلی رابطه از زبان شري و باب استرتف(زوج روانشناس مشهور) براي تشخيص عشق واقعي برای‌تان بیان کنیم.

مجله زندگی ایده آل: عشق یا هوس؟ سؤالی که قدمتی به اندازه خود عشق دارد و همیشه یکی از دغدغه‌های فکری افراد بوده ‌است؛ مثلا اینکه وقتی کسی به ما ابراز عشق می‌کند آیا واقعا دوستمان داردیا تنها از سر هوس و تمایلی که به جنس مخالف دارد از کنار ما بودن لذت می‌‌برد؟احتمالا شما هم زیاد شنیده‌اید که دو نفر با عشق ازدواج کرده‌اند اما بعد از مدت کوتاهی کارشان به طلاق کشیده ‌است و هرچه محبت داشته‌اند زیر پا له کرده‌اند؛ اما اشتباه نکنید عشق نمی‌تواند به این  سرعت و تنها  در یک مدت کوتاه از بین برود. بدون شک آنچه در این ازدواج‌ها عشق ‌نامیده‌اند تنها هوسی زودگذر بوده‌ که در ابتدا با ظاهر عشق خود را نمایان کرده‌‌است. اما واقعا چطور می‌توان مرز میان عشق و هوس را مشخص کرد. مسلما کار راحتی نیست اما ناممکن هم نیست. در اینجا سعی کرده‌‌ایم تفاوت‌های عشق و هوس را در سه رکن اصلی رابطه از زبان شري و باب استرتف(زوج روانشناس مشهور) براي تشخيص عشق واقعي برای‌تان بیان کنیم تا شاید بتوانید این دو را کمی از هم تشخیص دهید.


آموزش روانشناسی براي تشخيص ,مشهور براي ,واقعي برای‌تان ,برای‌تان بیان ,بیان کنیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاورین املاک بهاران جنبش قدس۳۱۳ هر چیزی که باید از بیمه بدونی رو اینجا بخون بیوگرافی آموزش سایت و کانال پایه یازدهم رشته انسانی،پایه یازدهم پایگاه قرآنی روستای مژده اجرای کف پوش اپوکسی دانلود آهنگ | ناسک موزیک