انیمیشن گربه چکمه پوش اسیر در کتاب یا به عنوان دیگر اسیر در یک داستان حماسی ، انیمیشنی است که توسط کمپانی DreamWorks Animation با کارگردانی Roy Burdine و Johnny Castuciano در تاریخ 20 ژوئن 2017 اکران شد.

 

انیمیشن گربه چکمه پوش (اسیر در کتاب)

داستان این انیمیشن از گربه ی چکمه پوشی شروع میشود که قبلا او را در انیمیشن شرک نیز تماشا کرده بودیم. همان گربه جنگجوی چکمه پوش و کلاه به سر با یک شمشیر. اما در این داستان گربه چکمه پوش در ابتدا با سه سارق گنجینه ی طلا وارد جنگ میشود ک سرانجام موفق به شکست دادن آنها شده ، این سه سارق فرار میکنند. گربه که از به دست آوردن چنین گنجینه ی بزرگی هیجان زده شده است به سمت صندوقچه ی گنج ها می آید اما بلافاصله وجود یک کتاب بزرگ قدیمی در گنجینه نظر او را به خود جلب میکند. گربه ی چکمه پوش کتاب را برمیدارد ولی به محض باز کردن این کتاب ناپدید شده و به داخل آن وارد میشود. گربه که درون کتاب افتاده اکنون بسیار گیج و سردرگم به نظر میرسد. ناگهان فردی او را صدا میزند که همان راوی کتاب است. گربه راه نجات از این کتاب را میپرسد، راوی به او میگوید تو باید در حماسه ها و داستان های این کتاب مرحله به مرحله پیش روی کنی و در هر مرحله حق انتخاب عشق ورزیدن به اشخاص موجود در کتاب و یا حق جنگیدن با آنها را داری. گربه که همیشه یک جنگجو بوده است از عشق ورزیدن به کاراکتر های کتاب تفره میرود، در مرحله ی اول جنگیدن را شروع میکند. در همان لحظه یک جنگجوی قوی هیکل یونانی از آسمان فرود می آید و قصد جنگیدن با گربه را دارد. اما گربه بعد از دیدن این جنگجو پشیمان شده که چرا همان صلح یا عشق ورزیدن را انتخاب نکرده است. اکنون او باید این جنگجو را شکست داده تا بتواند به مرحله ی بعدی کتاب وارد شود. بلاخره با هر زحمت گربه موفق به شکست دادن این قهرمان یونانی شده و از راوی میخواهد تا او را به مرحله ی بعد هدایت کند ولی در مرحله ی بعد.

انیمیشن گربه چکمه پوش (اسیر در کتاب)

نام فارسی: انیمیشن گربه ی چکمه پوش (اسیر در کتاب)

نام لاتین: Puss.in.Book.Trapped.in.an.Epic.Tale.2017

انتشار: 20 ژوئن 2017

امتیاز انیمیشن:5.1/10  IMDb

محصول کشور: آمریکا

زبان انیمیشن: انگلیسی

مدت زمان نمایش انیمیشن: 24 دقیقه

ژانر انیمیشن: کمدی ، خانوادگی ، فانتزی

کارگردان: Roy Burdine

صداپیشگان: Eric Bauza , Jayma Mays , Maria Bamford

انیمیشن گربه چکمه پوش (اسیر در کتاب) در 118فایل


118فایل گربه ,کتاب ,انیمیشن ,چکمه ,اسیر ,مرحله ,گربه چکمه ,انیمیشن گربه ,شکست دادن ,ژوئن 2017 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگی برای همه Podcast,Dub آردوینو باز Arduino رزبری پای پروژه آموزش برترین دانلود پرسش مهر 19 بیا وان موزیک مرجع بزرگ آموزش آهنگسازي و مسترينگ Moon:)