جزوه آموزش css

جزوه آموزش css دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 283 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 145 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20

آموزش جامع CSS

قیمت فایل فقط 15,000 تومان


CSS چیست ؟

CSS مخفف cascading style sheet  به معنای چیدمان آبشاری است.

کاربرد اصلی css برای قالب بندی و تعیین خصوصیات ظاهری صفحات وب است .


برای طراحی قالب سایت دو روش کلی داریم :

1-استفاده از table: در این روش کل صفحه در یک جدول تعریف میشود .اما عیب این روش در آن است که در سیستم های مختلف و تغییر اندازه صفحات ،ممکن است قالب سایت بهم بریزد.

2-استفاده ازcss :با استفاده از این روش قالب سایت و چیدمان آن بهم نمی ریزد.


با استفاده از css صفحات سایت سبک تر می شود و در لود سایت تاثیر مثبتی دارد.


مزایای Css

با اینکه در سال‌های نخست پیدایش طراحی وب، طراح‌ها از جدول‌ها و ترفند پنهان سازی آنها برای چیدمان کمک می‌گرفتند، روش مدرن طراحی وب، این روند را منسوخ کرده است. چیدمان اکنون، تنها با دیواره یا (DIV)، که برتری‌های فراوانی نسبت به جدول‌ها یا (TABLE) دارند، انجام می‌شود. هر دیواره، یک موزاییک مجازی بخش کننده صفحه‌است که کار چیدمان را آسان‌تر انجام می‌دهد. جدول‌ها به جایگاه نمایش داده‌های ستونی خود بازگشتند و دیگر از آنها برای چیدن داده‌های صفحه‌های وب استفاده نمی‌شود. الگوهای آبشاری، افزون بر سبک تر کردن هر صفحه وب و پاک‌تر کردن آن، از داده‌های تصویری و نمایشی استاندارد، روش طراحی وب را به میزان فراوانی آسان تر و دسترسایی و کارایی وب را بهتر کرده‌اند.

به کمک CSS میتونیم از دوباره نویسی كدهای HTML که باعث مشکل شدن کدنویسی و همچنین كند شدن سرعت بارگذاری صفحه در اینترنت میشه جلوگیری كنیم.

برای مثال می تونیم یك بار نوع فونت مورد استفاده در یك صفحه را تعیین كنیم و دیگر مجبور نباشیم كد مربوط به فونت را در صفحه به كارببریم.
در واقع بطور کلی میشه گفت CSS این امکان رو ایجاد میکنه تا طراح بتونه چندین مشخصه توی طراحی صفحه رو به یکباره تعیین کنه و همچنین میشه گفت برای کنترل دقیق مشخصات صفحه و استاندارد کردن تگ های غیراستاندارد HTML و طراحی Layout صفحه میتونیم CSS رو بکار ببریم.

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

برچسب ها : جزوه آموزش css


نقشه ي همبارش و شيپ فايل صفحه ,استفاده ,طراحی ,سایت ,فایل ,چیدمان ,قالب سایت ,جزوه آموزش ,آنها برای ,قیمت فایل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حصار نوین الماس مدوفشن کرد صدا: دانلود آهنگ جدید دکتر مریم میرزایی مقدم اجاره روزانه آپارتمان مبله Materials Science and Engineering دلنوشته مجموعه هیراد رایان افزار