تعبیر خواب آرواره

تعبیر خواب آرواره, تعبیر خواب شکستن فک صورت

تعبیر خواب آرواره انسان یا حیوانات و همچنین اگر خواب شکستن فک صورت ببینید و یا احساس درد در بخش فک صورت خود کردید می توانید در این پست تعبیر خواب فک صورت خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب مشاهده کنید.

تعبیر خواب آرواره دیدن

تونی کریسپ : او در کتابش در مورد خواب دیدن آواره گفته است که آواره در خواب علامت نیرویی در فرد رویایین است که او اجازه نفوذ کسی را به درونش نمی دهد جز از راه دهانش که آن هم با فشردن دندان ها به یکدیگر مانع ورود هر چیزی می شود در اصل او معتقد است آرواره و فک نماد نیرویی برای نگاه داشتن عواطف است.

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که فک تان درد می کند خواب شما بیانگر این است که در اثر تغییرات آب و هوا ممکن است به بیماری مالاریا دچار شوید.

تعبیر خواب آرواره حیوانات

اگر خواب ببینید که در آرواره حیوان وحشی گرفتار شده اید خواب شما بیانگر این است که دشمنان شما سعی و تلاش می کنند تا از طریق راه های مختلف به شما ضربه بزنند.

اگه خواب آرواره نهنگ را ببینید خواب شما نشانگر این است که شما با بستن یک قرارداد کاری به سود و منفعت فراوانی در زندگی خواهید رسید.


همچنین ببینید : • تعبیر خواب آرایشگر شدن تعبیر خواب آرایشگاه رفتن • تعبیر خواب آراستن • تعبیر خواب آرامشتعبیر خواب دیدن آدم خوار


سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی خواب ,تعبیر ,آرواره ,دیدن ,صورت ,تعبیر خواب ,خواب آرواره ,خواب ببینید ,خواب دیدن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

PARS ART ببین ببین دات آی آر|دانلود فیلم،سریال،انیمیشن و... DollarFactory گل همیشه بهار مطالب پزشکی tisarai shop فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار