انیمیشن دیدنی تاد جونز بازگشت قهرمان 2 ( Tad Jones The Hero Returns 2017 )، انیمیشنی به کارگردانی دیوید آلونسو David Alonso و انریکه گاتو Enrique Gato می باشد که برای در فصل دوم آن "2017" منتشر شده است.

انیمیشنی محصول اسپانیا می باشد که در 25 اوت 2017 به اکران رسید و رسانه تاینی ویدئو نسخه دوبله فارسی و با لینک مستقیم دانلود را برای شما علاقه مندان به انیمیشن و کارتون جدید قرار داده است.

- مدت زمان پخش: 85 دقیقه

- زبان: اصلی english _ دوبله فارسی

- محصول 2017 اسپانیا

 

  • • چکیده ای از داستان انیمیشن تاد جونز 2 Tad Jones :

انیمیشن روایت شخصیت هایی به نام های تاد و سارا را دارد که تاد شغلش کارگر ساختمانی است و دارای مدرک تحصیلی باستان شناسی است؛ سارا هم که همکار پیشین تاد است در رشته تاد ادامه می دهد و موفق نیز می شود. تاد که از کارگری و زندگی ساده اش خسته شده است در یک اتفاق غیر منتظره تماسی به او از طرف سارا گرفته می شود و سارا او را دعوت به یک مراسم باستان شناسی دعوت می کند و موجبات خوشی تاد را فراهم میسازد و تاد هم دعوت وی را قبول می کند ولی .


TayneVideo | دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها انیمیشن ,سارا ,دعوت ,دانلود ,دوبله ,جونز ,دوبله فارسی ,باستان شناسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپديت آفلاين نود 32، آپديت آنلاين نود 32، آنتي ويروس نود 32 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اینترنت سرا احمد شیری خرید کاشی ارزان قیمت قانون و مجازات در حقوق جمهوری اسلامی تورک نوا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان